Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد حسن جهان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در حاشیه برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بردسکن گفت: حمل مواد مخدر به مقدار کمی در مرزها انجام می گیرد و حمل آن از زمین و هوا به دریا کشیده شده است ولی اگر چه بردسکن یکی از محور‌های ترانزیتی مواد مخدر در خراسان رضوی است، خوشبختانه پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی، اداره اطلاعات و بسیج این شهرستان در این حوزه موفق عمل کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی تصریح کرد: بیشترین مواد مخدر از طریق پوسته داخل شهرستان‌ها و استان‌های همجوار وارد خراسان رضوی می‌شود، و مرز‌های خراسان رضوی میزان قابل توجهی  حمل مواد مخدر ندارد.   دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: حضور در صحنه نیرو‌های انتظامی، مرزبانی، اطلاعاتی، بسیج و ارتش در حوزه مبارزه با مواد مخدر عرصه جولان را برخرده و عمده فروشان تنگ کرده است، که امید است در حوزه پیشگیری نیز همه دستگاه‌ ها وسط میدان بیایند و عَلم پیشگیری را بر دوش بگیرند.   جهان افزود: متاسفانه در آخرین چرخه درمان اعتیاد که اشتغال است موفق عمل نکرده ایم که اخیرا این چرخه را در استان فعال شده است.   وی ادامه داد: معتادینی که در کمپ‌های ترک اعتیاد هستند برنامه ریزی شده است که مهارت‌های لازم را در حوزه اشتغال نیز فرا بگیرند.   دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: ساز و برگ پیشگیری از مواد مخدر در استان فعال شده است و دراین راستا خانه تشکل‌های مردمی و محله محور در استان راه اندازی شده است.   جهان  افزود: اگر خانه‌ای مصادره وجود داشته باشد می‌توانیم آن را برای  یجاد خانه تشکل‌های مردمی در شهرستان واگذار کنیم.   وی تصریح کرد: مسئولان وظیفه دارند شور و نشاط را به محله‌ها بازگردانند و خودشان را از ملولی خارج کنندو امر به مواد مخدر باید به خود مردم واگذار شود و مسئولان فقط رونق نشاط را در خانواده‌ها ایجاد کنند که اگر این مهم محقق شد همانند دوران ۸ سال دفاع مقدس دراین عرصه نیز پیروز میدان خواهیم شد.   دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی  گفت: موادمخدر مقابله نیست بلکه مبارزه است و باید سازه و برگ پیشگیری را در استان فعال‌کنیم.   جهان افزود: برپایی نمایشگاه‌های ثابت و سیار پیشگیری از اعتیاد، آموزش کادر متخصص در ادارات، حضور در صحنه ائمه جماعات و دیگر دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین عوامل موثر در حوزه پیشگیری است.   وی ادامه داد: امروز دشمنان نسل جوان ما را مورد هدف قرار داده اند و اگر شور و نشاط و عاشقی در خانواده‌ها ایجاد شود آسیب‌ها به درون خانواده‌ ها کمتر رسوخ پیدا می‌کند.   دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی  گفت: مبارزه با مواد مخدر جهادی بزرگ و خدمتی با ارزش است و از آن طرف خدمت ما مدیران کم است که باید بیشتر در حوزه پیشگیری کار کنیم تا کانون گرم خاواده‌ ها رونق بگیرد.    جهان افزود: مبارزه با مواد مخدر جهادی بزرگ و خدمتی با ارزش است و از آن طرف خدمت ما مدیران کم است که باید بیشتر در حوزه پیشگیری کار کنیم تا کانون گرم خانواده‌ها رونق بگیرد.   وی ادامه داد: در سه ماهه اول امسال در سطح خراسان رضوی ۷ تن و ۵۰۰ کیلیو گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است که این مهم بیانگر این است که در امر مقابله جدی هستیم و تردد را برای قاچاقچیان مواد مخدر از مرز‌های استان ناامن کرده ایم.   انتهای پیام//م.ی پیشگیری مهمترین راه در حوزه مبارزه با مواد مخدر 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتیاد اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۷۶ کیلو تریاک و حشیش از یک منزل مسکونی و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات ماموران انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان و با انجام کار دقیق پلیسی مشخص شد شخصی در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان خمینی شهر اقدام به نگهداری و توزیع مواد مخدر می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمینی شهر پس از بررسی تخصصی و کار ویژه میدانی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به منزل شناسایی شده اعزام و در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۶۶ کیلو و ۴۸۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش و دو عدد ترازوی توزین مواد مخدر در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 747695

دیگر خبرها

  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه