Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:59:48 GMT

فاینانس خارجی سد باغان اجرایی شود

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۳۵۵۹

فاینانس خارجی سد باغان اجرایی شود

عبدالکریم گراوند عصر پنجشنبه در بازدید از روند اجرای سد باغان و خط آبرسانی این سد به شهرستان جم افزود: اجرای سد باغان به خصوص در بخش صنعت نیاز جدی این شهرستان است به همین دلیل فاینانس خارجی این سد باید با اولویت اجرایی شود.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت سد باغان برای رفع موانع فاینانس و باز کردن ال سی بانکی، باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراوند اضافه کرد: در شرایط کنونی کشور، تامین مالی پروژه ها با دشواری انجام می شود به همین دلیل شرکت آب منطقه ای استان باید پیگیری های لازم در سطح وزارت نیرو را با جدیت بیشتری ادامه دهد.

استاندار بوشهر با تقدیر از همکاری شرکت ملی گاز ایران و پالایش گاز فجر جم در تخصیص اعتبار برای تکمیل خط انتقال سد باغان به بخش ریز شهرستان جم گفت: وضعیت پیشرفت پروژه خط انتقال با توجه به تامین مالی مناسب پروژه مطلوب نیست و لازم است در این زمینه اقدامات موثرتری انجام شود.

گراوند اضافه کرد: لازم است همزمان با اجرای پروژه خط انتقال، احداث آب تصفیه کن هم در دستور کار قرار گیرد تا آب مورد نیاز صنعت، کشاورزی و شرب شهرستان جم هر چه زودتر تامین شود.

سد باغان از جمله سد های مخزنی در دست ساخت استان بوشهر در شهرستان دشتی است.

۶۰۴۷/‏۶۰۴۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سدسازی وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم

وزیر ورزش و جوانان گفت: نظارت جزو وظایف ذاتی ماست که در چهارچوب کلان آن صورت می‌گیرد و دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی پس از نشست مشترک با روسای کمیسیون‌ ورزشکاران فدراسیون‌های ورزشی اظهار کرد: در دنیای ورزش، ورزشکاران قلب جامعه قهرمانی آن کشور هستند و اگر آن قلب از کار بیفتد، مدیریت معنایی ندارد. ما سلسله نشست‌هایی در بخش‌های مختلف ورزش کشور برگزار می‌کنیم و این دومین جلسه با نمایندگان قهرمانان و روسای کمیسیون فدراسیون‌های ورزشی بود. هدف اصلی این بود که دغدغه‌ها و نگرانی‌ها مطرح شود.

وی ادامه داد: ورزشکاران در نشست‌هایی که با مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری داشتند، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و ما هم در این راستا و باتوجه به تاکید رئیس جمهوری، جلسات خود را بیشتر کردیم تا دغدغه‌ها مطرح شود. این‌ افراد نمایندگان قهرمانان هستند و مشکلات خود را مطرح کردند و خود ما هم نسبت به برخی از آن‌ها آگاه هستیم و تلاش می‌کنیم که شرایطی را فراهم کنیم که قهرمانان در بهترین فضا، در رقابت‌های بین‌المللی مقام کسب کنند و این نشست‌ها به ارتباط نزدیک‌ مدیران با قهرمانان کمک کند.

هاشمی افزود: اقدامات خوبی برای ارائه تسهیلات به ورزشکاران انجام شده است و در جلسه مطرح شد اما کافی نیست و باید توجه بیشتری داشته باشیم. قرار شد این نشست‌ها فصلی برگزار شود و مسئولیت جمع‌بندی آن نیز بر عهده کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک است تا چهارچوبی مشخص شود و فدراسیون‌ها هم توجه لازم را به ورزشکاران داشته باشند. در هر فدراسیون 6 ورزشکار نماینده ورزشکاران هستند و این ارتباطات نزدیک می‌تواند به توسعه ورزش قهرمانی کمک کند.

وزیر ورزش و جوانان درباره نقش نظارتی این وزارتخانه در امور باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: طبق قانون اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان که مصوب مجلس است، ما باید نقش سیاست‌گذاری و نظارت را پیش ببریم. الان 34 هزار باشگاه در سراسر کشور داریم و مدیریت ورزش کشور باید امور لازم را پیش ببرد. نظارت جزو وظایف ذاتی ما است و منظور ما از نظارت، در چهارچوب کلان آن است و دخالتی در امور اجرایی نداریم و این وظیفه سهام‌داران و صاحبان باشگاه است. در راستای خصوصی‌سازی، سرخابی‌ها باید بدهی‌های خود را پرداخت کنند و برای بهتر اجرا کردن آن، باید نظارت‌های لازم صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: یکی از کارهای نظارتی ما در این زمینه بحث قانون فیرپلی مالی است. این قانون در مجلس تصویب شده است و آئین‌نامه‌اش را فدراسیون فوتبال باید در مجمع تصویب کند و نظارت روی اجرای این قانون برعهده مجموعه ورزش کشور است و نماینده آن، فدراسیون مربوطه خواهد بود. این نظارت‌ها در مورد همه باشگاه‌های کشور صورت می‌گیرد و سرخابی‌ها طرفداران بیشتری دارند و امیدوارم این واگذاری و خرید سهام این باشگاه‌ها، مبارک سهام‌داران باشد و دقت کافی و دغدغه لازم را داشته باشند. این دو باشگاه، مردمی هستند و ما هم کنار مردم هستیم و می‌توانیم زبان مردم برای همه باشگاه‌ها باشیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • از همه منابع برای تامین آب پایدار در روستاها استفاده شود
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران