Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی هاکی مردان ایران موفق شد به عنوان صدرنشین راهی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا شود اما تیم زنان حذف شد.

به گزارش ایسنا، در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا، تیم‌های ملی زنان و مردان ایران به مصاف حریفان خود رفتند که در پایان، تیم مردان موفق شد راهی مرحله نیمه‌نهایی شود اما تیم زنان با شکست مقابل حریف خود از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مردان برابر تایلند جشنواره گل به راه انداخت و با برتری ۱۸ بر ۲ به عنوان صدرنشین راهی مرحله نیمه نهایی شد. نوید طاهری راد (۸ گل)، رضا نوروززاده (۴ گل)، محمد کریمی (۲ گل) امیرمهدی میرزاخانیان (۳ گل) و  یعقوب بهرامی (یک گل) گلزنان ایران بودند.

تیم ایران صدرنشین گروه A در مرحله نیمه نهایی از ساعت ۱۸:۳۰ فردا (شنبه) ۲۹ تیر ماه، برابر ازبکستان تیم دوم گروه B رقابت خواهد کرد.

تیم ملی بانوان ایران نیز که بعد از هشت سال به مسابقات اعزام شده بود در آخرین دیدار برابر ازبکستان  قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر ۱ شکست خورد.

تک گل ایران در این بازی توسط مهسا خالقی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. با این نتیجه بانوان ملی پوش در جایگاه سوم گروه خود پس از قزاقستان و ازبکستان قرار گرفتند و از دور رقابت‌ها حذف شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی هاکی سالنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتسال ایران جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ برای حضور در فینال به مصاف برنده دیدار ازبکستان و ویتنام می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند