Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:14:56 GMT

نمایشگاه گروهی عکس الف، ب در زابل گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۹۴۷۹

نمایشگاه گروهی عکس الف، ب در زابل گشایش یافت

مسئول برگزاری این نمایشگاه روز جمعه در حاشیه آیین گشایش آن در نگارخانه گلستان زابل به خبرنگار ایرنا گفت: فراخوان آموزش عکاسی مقدماتی در موسسه فرهنگی هنری نی زار از ۶ ماه پیش در شهر زابل ارائه شد که ۲۵ نفر متقاضی و علاقه‌مند به هنر عکاسی در این دوره شرکت کردند.

محمد دهدست افزود: پس از ارائه آموزش‌های مقدماتی، هنرجویان با حضور در نقاط مختلف منطقه سیستان که خوشبختانه با ورود بی سابقه آب به منطقه مصادف شده بود عکس‌هایی را ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: ۱۰۹ اثر در ابعاد ۲۰ در ۳۰، ۲۰ در ۲۵، ۳۰ در ۳۰، ۳۰ در ۴۰، ۳۰ در ۴۵، ۴۰ در ۴۰، ۴۰ در ۶۰، ۵۰ در ۷۰ و ۶۰ در ۹۰ به نمایشگاه گروهی عکس الف، ب عرضه شد.

میئول برگزاری نمایشگاه گروهی الف، ب ادامه داد: عکس‌های این نمایشگاه با موضوعات ورود آب به سیستان و تاثیرات آن بر زندگی مردم این منطقه در پنج بخش کشاورزی، دامداری، صیادی، طبیعت و شادی مردم به نمایش گذاشته شده است.

وی گفت: در نمایشگاه گروهی عکس الف، ب آثار فرزانه اکبریان، معصومه امرودی، مهرناز پودینه، زهرا پودینه ئی، زهره پودینه ئی، فاطمه خدری، فائزه خدری، محمد جواد خدری، بهاره داوطلب، محمد دهدست، صادق دهمرده، ساره سالاری، علیرضا سرگزی، زهرا سنچولی، هادی شهریاری، امیرحسین غلامی، میلاد مرادقلی، مهرناز مهرپویان، صالحه میر ارائه شده است.

برگزار کننده این نمایشگاه بیان کرد: نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زابل از ۲۷ تیرماه بمدت یک هفته در نگارخانه گلستان از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۲ در نگارخانه گلستان مجتمع فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی زابل آماده بازدید علاقه‌مندان به هنر است.

۷۳۱۷**۶۰۸۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عکس فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: با صدور دانش هسته‌ای حصارها را می‌شکنیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی صبح امروز با حضور در هتل عباسی اصفهان، از نمایشگاه دستاورد‌های هسته‌ای ایران بازدید به عمل آورد.

وی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های هسته ای، اظهارکرد: اگر چه فشار نظام سلطه در جهت این است که اجازه ندهد هدف صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران محقق شود، اما با همه این محدودیت‌ها و هزینه‌های تحمیلی استقبال از این اجلاس علمی خوب بوده است و شخصیت‌های با سابقه‌ای باوجود مانع تراشی‌ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه شده است.

اسلامی با بیان اینکه این مقالات به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی ارائه می‌شود، اضافه کرد: هدف ما این است که این مقالات و دستاورد‌ها تزار علم‌وفن‌آوری ایران را به دنیا نشان دهد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران تأکید کرد: برای مبارزه با سلطه کشور‌های استکباری آماده هستیم این فن آوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم تا حصار‌ها شکسته و یک نظام علمی متفاوتی خلق و ظهور کند و این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم‌های آن برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های هسته‌ای بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • اسلامی: با صدور دانش هسته‌ای حصارها را می‌شکنیم
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم
  • امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در زابل