Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@05:02:57 GMT

حمله پهپادی به پایگاه الحشد الشعبی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۹۸۴۱

حمله پهپادی به پایگاه الحشد الشعبی

 منابع خبری عراقی اعلام کردند که در جریان حمله پهپادی به پایگاه «الشهداء» در منطقه «آمرلی» در استان صلاح‌الدین، تا کنون دو نفر زخمی شده‌اند.

پایگاه خبری السومریه با اعلام این خبر به نقل از گروه اطلاع‌رسانه‌ای «الاعلام الامنی»، نوشت: پایگاه «الشهداء» در منطقه آمرلی وابسته به تیپ 16 الحشد الشعبی نیمه شب امروز (جمعه) دو مرتبه، یک بار در ساعت یک و پنج دقیقه بامداد و بار دیگر در ساعت دو و ده دقیقه بامداد هدف حمله پهپاد ناشناس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه العالم نیز به نقل از خبرنگار خود از کشته شدن یک نیروی وابسته به الحشد الشعبی و زخمی شدن دو تن دیگر خبر داد.

اما شبکه العربیه به نقل از منابع خود مدعی شد که این پایگاه در اختیار نیروهای حزب‌الله عراق و سازمان بدر قرار دارد. هنوز اینکه پهپاد مهاجم وابسته به کدام کشور یا گروه است، خبری در دست نیست.

در حال حاضر شبکه العربیه و دیگر رسانه‌های جریان سعودی در حال موج سواری و انتشار شایعات در خصوص این حمله پهپادی هستند که هیچ کدام از سوی منابع رسمی عراقی مورد تأیید قرار نگرفته است.

310 310

کد خبر 1281310

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عراق ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ باشگاه پرسپولیس مهدی تاج باشگاه استقلال محمدجواد ظریف نفتکش سپاه پاسداران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند

منصور محبی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: این رسانه‌ها که به صورت الکترونیکی و مکتوب فعالیت دارند با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور رسمی فعالیت خبری خود را آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۶ رسانه پایگاه خبری هستند، ادامه داد: مابقی این رسانه‌ها شامل یک ماهنامه، ۲فصلنامه و یک مورد نیز روزنامه است.

به گفته معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، علاوه بر این هم اینک ۳۰ درخواست صدور مجوز برای فعالیت رسانه‌ای ثبت و در نوبت دریافت مجوز است.

محبی تاکید کرد: در حال حاضر ۲۶۰ رسانه دارای مجوز شامل ۶۸ پایگاه خبری، ۳۲ نشریه چاپی، ۴۱ رسانه غیر برخط، نمایندگی ۱۰ خبرگزاری و نمایندگی ۱۰۹ روزنامه سراسری در استان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • دو روایت متفاوت ضدانقلاب از یک حادثه