Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - باید به یاد داشت که بهتر است بار حفظ امنیت سیستم خود را بر روی یک کمپانی نگذارید. در این صورت می‌توانید بسیاری از نرم‌افزارهای سوم شخص محافظت در برابر بدافزارها را دریافت کنید که به‌صورت رایگان از کامپیوتر شخصی شما حفاظت می‌کنند. به همین دلیل فهرستی از بهترین آنتی‌ویروس‌های ویندوز برای شما فراهم شده است که برخی از آن‌ها نسخه‌های رایگان نیز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وب‌سایت Cnet به تازگی اعلام کرده است که بهترین نرم‌‌افزارهای ضدویرس جهان در سال جاری از دید متخصصان این مرکز، کدام موارد هستند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Cnet، یکی از اصول اولیه امنیت سیستم، اجرای بهترین آنتی‌ویروسی است که بتواند بر دانلودهای نرم‌افزارها نظارت کند، بدافزارها را تشخیص دهد و رفتار نرم‌افزارهای مشکوک را بررسی کند. در این راه اولین قدم استفاده از Microsoft Defender است. این نرم‌افزار امنیتی و آنتی‌ویروس رایگان که به همراه ویندوز 10 عرضه شده است می‌تواند برای شروع کافی باشد و بسیاری از کاربران به نرم‌افزارهای دیگر نیاز نخواهند داشت.
 
بااین‌حال باید به یاد داشت که بهتر است بار حفظ امنیت سیستم خود را بر روی یک کمپانی نگذارید. در این صورت می‌توانید بسیاری از نرم‌افزارهای سوم شخص محافظت در برابر بدافزارها را دریافت کنید که به‌صورت رایگان از کامپیوتر شخصی شما حفاظت می‌کنند. به همین دلیل فهرستی از بهترین آنتی‌ویروس‌های ویندوز برای شما فراهم شده است که برخی از آن‌ها نسخه‌های رایگان نیز دارند.
 
نوترون 360 دولوکس: این آنتی‌ویروس از کمپانی Norton Security، برای سالیان متمادی در فهرست برترین نرم‌افزارهای مبارز بدافزار بوده است. هم‌اکنون می‌توان با پرداخت 100 دلار اشتراک 1 ساله این نرم‌افزار را برای 5 سیستم به‌صورت هم‌زمان دریافت کرد و به همراه آن از مزایایی مانند وی‌پی‌ان رایگان و 100 گیگابایت حافظه ابری برای فایل‌های پشتیبان برخوردار شد.
     
مالوربایتز (Malwarebytes): این نرم‌افزار از کامپیوتر شما در برابر بدافزارها محافظت می‌کند. همچنین بخش پاکسازی از آلودگی این نرم‌افزار برای بسیاری از افراد بسیار کارآمد است. اشتراک سالیانه این نرم‌افزار 40 دلار برای یک دستگاه است.
 
بیت دیفندر (Bitdefender Antivirus Free Edition): این نرم‌افزار به‌صورت هم‌زمان از کامپیوتر شما در برابر ویروس‌ها، بدافزارها و نرم‌افزارهای جاسوسی مراقبت می‌کند. به‌علاوه نسخه رایگان این نرم‌افزار برای محافظت محدود از یک سیستم در دسترس است.
 
اوست (Avast Free Antivirus): این نرم‌افزار رایگان می‌تواند تنها یک سیستم را در برابر شبکه‌های ناامن وای‌فای محافظت کند و به مدیریت پسوردهای شما بپردازد. همچنین محافظت در برابر بدافزارها نیز از مشخصه‌های اصلی آن است.
 
مک آفی (McAfee Total Protection) : این نرم‌افزار از سیستم شما در برابر نرم‌افزارهای باج‌خواه و ویروس‌ها محافظت می‌کند. بااین‌حال نسخه رایگانی برای آن تعریف نشده است و اشتراک سالیان آن 110 دلار برای 10 دستگاه است.
 
نود 32 (ESET NOD32 Antivirus): این آنتی‌ویروس که برای ما ایرانی‌ها از همه بیشتر شناخته شده است نیز یکی از برترین‌ها در این زمینه است. اما متأسفانه نسخه رایگان این نرم‌افزار در دسترس نیست و اشتراک سالیانه آن 59 دلار برای 3 دستگاه است.
  تصاوير کوچک تصاوير بزرگ اسلايد تصاوير

منبع: ايتنا

کلیدواژه: ویندوز ضدویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه محسن محمدسیفی ووشوکار زنجانی اعزامی به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ چین توانست با غلبه بر حریفان خود، مدال ارزشمند طلا را به گردن آویخت، افزود: در این دوره از رقابت‌ها بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور با هم به رقابت پرداختند.

وی با یادآوری اینکه محسن محمدسیفی در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم در برابر حریفان خود به میدان رفت، اظهار کرد: این ملی‌پوش باتجربه زنجانی در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد و در دور دوم توانست در برابر حریفی از هنگ‌کنگ به برتری دست یابد. ووشوکار زنجانی در دیدار فینال نیز با غلبه بر حریف کره جنوبی به مدال ارزشمند طلا دست یافت.

معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان همچنین از برگزاری مسابقات جهانی تیراندازی معلولان در کره جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها، رقیه شجاعی از زنجان با کسب ۶۱۷ امتیاز در ماده تفنگ بادی در جایگاه هشتم این مسابقات ایستاد.

کد خبر 6089125

دیگر خبرها

  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • (ویدئو) واکنش بغض‌آلود وزیر اسبق بهداشت به مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • معرفی کتاب «فیزیک خداباوری»
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!