Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@15:26:08 GMT

گفت برایم بستنی بخر!

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۲۴۸۵

گفت برایم بستنی بخر!

دخترها ده نفرند؛ زهرا چهار برادر بزرگ‌تر دارد، حانیه بچه‌ی آخر است با یک خواهر و یک برادر، ملیکا دو برادر دارد و خودش وسطی است، میترا و سارا دو خواهر کوچک‌تر، هستی یک خواهر کوچک‌ و عسل یک برادر بزرگ‌ دارند و ارغوان و روژین و فاطمه تک‌فرزندند.

خوبی‌های خواهر و برادر داشتن

سارا و میترا: خواهرهایمان خیلی‌وقت‌ها حالمان را خوب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسل و حانیه: از نظر مادی و روحی حمایتمان می‌کنند.

زهرا: وقتی با پدر و مادرم به مشکل برمی‌خورم، برادرهایم پشتم می‌ایستند و اگر اشتباه کنم، من را متوجه اشتباهم می‌کنند.

ملیکا: من و برادرم از بچگی سر مسائل مختلف با هم رقابت می‌کنیم. این رقابت سهم زیادی در موفقیت‌هایمان داشته است.

هستی: خواهرم دوست و مکمل من است. بدون این‌که قضاوت کند، حرف‌هایم را می‌شنود.

خوبی‌های خواهر و برادر نداشتن

فاطمه و روژین: وقتی خواهر و برادر نداری مجبور نیستی چیزی را با کسی شریک شوی.

ارغوان: آرامش خانه، مخصوصاً موقع امتحانات.

بدی‌های خواهر و برادر داشتن

عسل و حانیه: بدی ندارد، ولی چون اختلاف سنمان زیاد است، آن‌ها ازدواج کرده‌اند و حالا بیش‌تر روز را در خانه تنهاییم.

سارا و هستی: پدر و مادرمان زیادی به خواهرهای کوچکمان رسیدگی می‌کنند.

میترا: دو سال است که صاحب خواهرهای دوقلو شده‌ام. پدر و مادرم به من به چشم پرستار نگاه می‌کنند و مجبورم بیش‌تر وقتم را صرف بچه‌ها کنم. هر وقت اعتراض می‌کنم می‌گویند بچه بزرگ کرده‌ایم برای چی؟

زهرا: برادرهایم می‌خواهند طبق میلشان رفتار کنم. کنار آمدن با چهار عقیده‌ی مختلف خیلی سخت است.

ملیکا: برادرم بچه‌ی اول است و دیگران بیش‌تر قبولش دارند. خیلی‌وقت‌ها به من زور می‌گوید و دیگران هم می‌گویند داداشت خیر تو را می‌خواهد. این هم یک خاطره از رابطه‌ی ما: یک بار نمره‌ی ریاضی‌اش کم شده بود و نمی‌خواستم والدینم بفهمند. به برادرم گفتم و به جای همدردی گفت برایم بستنی بخر تا بهشان نگویم!

بدی‌های خواهر و برادر نداشتن

ارغوان و فاطمه: تنهایم و کسی  نیست در خانه که همبازی و همسنمان باشد.

روژین: اگر خدایی نکرده پدر و مادرم از دنیا بروند، کسی نیست تکیه‌گاهم باشد.

زینب محمدی، ۱۶ساله از شهرقدس

عکس: فریدا زینالی از تبریز

کد خبر 448141

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نوجوان همشهری دوچرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد

هفتم اردیبهشت ماه جسد مردی در جاده کن کشف شد و وقتی تیم جنایی در محل حادثه در بزرگراه همت، خروجی کن حاضر شدند، با جسد بدون سر مواجه شدند که متعلق به مردی جوان بود. او با یک ضربه چاقو به شکمش، به قتل رسیده بود.

بررسی‌ها نشان می‌داد که خون‌ها شسته شده و قاتل یا قاتلان، جسد را در فضای سبز حاشیه بزرگراه رها کرده‌اند. حتی روی آن برگ ریخته بودند که جسد پوشانده شود. روی شانه‌های مقتول، ستاره و روی سینه‌اش دو تبر خالکوبی شده بود که جسد وی به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت. در ادامه تحقیقات، هویت مقتول شناسایی شد. وی اهل کشور افغانستان بود که در همان حوالی با خانواده اش زندگی می‌کرد و متاهل بود. تحقیق از خانواده مقتول نشان داد که او با یکی از هموطنانش دچار اختلاف شده و به شدت با یکدیگر مشکل داشتند.

حتی از سوی وی تهدید به قتل شده بود که همین کافی بود نام وی در لیست افراد مظنون قرار بگیرد. وقتی ماموران برای دستگیری او وارد عمل شدند، دریافتند که او فرار کرده و همین موضوع، فرضیه جنایت از سوی وی را قوت می‌بخشید. این درحالی بود که برادر مقتول به مقابل خانه خانواده قاتل رفته و از آنها خواسته تا سر برادر وی را تحویلشان بدهند و آنها مراسم خاکسپاری را اجرا کنند.

برادر مقتول نیز پلیس بازی‌های خود را ادامه داده و به سراغ برادر مظنون به قتل رفته و از او خواسته بود تا مخفیگاه برادرش را به او اطلاع بدهد. آنها می‌خواست تن مقتول را به خاک بسپارند و می‌خواست سر جسد را هم تحویل بگیرند. خانواده مظنون، اما زیر بار نمی‌رفتند تا اینکه برادر مقتول با جست و جو‌های فراوان محل کار برادر مظنون را پیدا می‌کند. با این احتمال که ممکن است سر جسد آنجا باشد راهی باغی در اطراف کن که محل کار برادر مظنون به قتل شد. در بازرسی از آنجا سر جسد را که در کنج باغ رها شده بود، پیدا کرد و با پلیس تماس گرفت.

با حضور ماموران و قاضی امیرحسین علیمردان بازپرس جنایی در محل حادثه، تحقیقات انجام شد و سر جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت. تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دو برادر ادامه دارد تا معمای این جنایت رازگشایی شود.

منبع: همشهری

tags # قتل ، اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • خاطره خاص بلینگام: این زیدان که می‌گی کی هست!‏
  • پرونده مرگ مدیر شهرداری پیچیده شد؛ 3 کارمند در بازداشتند
  • ترکیب جدید وایت فمیلی مشخص شد؛ آیا برادر بری جانشین او خواهد بود؟/ اخبار WWE
  • موضع جالب برادر همسر رهبر انقلاب درباره فیلترینگ
  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • آیا خواهر و برادر ناتنی ارث می‌برند؟
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد