Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@21:25:37 GMT

«نورسلطان» میزبان سیزدهمین دور مذاکرات صلح سوریه

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۶۲۵۴

«نورسلطان» میزبان سیزدهمین دور مذاکرات صلح سوریه

 

به گزارش ایکنا به نقل از فارس؛ دور آتی نشست صلح سوریه در تاریخ 1 تا 2 آگوست سال جاری(10 و 11 مردادماه) در نورسلطان، پایتخت قزاقستان برگزار می‌شود.

بنا به گزارش مرکز مطبوعاتی وزارت امور خارجه قزاقستان، در این نشست حضور هیات های کشورهای ضامن از جمله ایران، روسیه و ترکیه، دولت سوریه و مخالفان مسلح این کشور برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان عالی سازمان ملل متحد، اردن و همچنین لبنان و عراق برای اولین بار در روند مذاکرات صلح سوریه در نورسلطان شرکت می‌کنند.

در جریان مذاکرات آتی صلح سوریه تمرکز اصلی بر روی بررسی وضعیت فعلی در سوریه به ویژه منطقه ادلب و شمال شرق این کشور، اقدامات بعدی در زمینه تقویت اعتماد میان طرف های درگیر و ترویج روند سیاسی از جمله تشکیل و راه‌اندازی یک کمیته قانون اساسی، خواهد بود.

انتظار می رود در اولین روز این مذاکرات مشورت های اولیه دوجانبه و چندجانبه با شرکت نمایندگان دولت و مخالفان مسلح سوریه برگزار شود.

نشست عمومی مذاکرات صلح سوریه در تاریخ 2 آگوست برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا نورسلطان مذاکرات صلح سوریه قزاقستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشورمان ۵ تا ۱۰ اردیبهشت در استان همدان و سالن ۳ هزار نفری الغدیر شهرستان ملایر برگزار می شود.   این پیکار‌ها که حکم انتخابی تیم نوجوانان را دارد با حضور بوکسور‌های همه استان‌ها برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • عربستان میزبان مذاکرات چندجانبه درباره آینده غزه
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم