Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر مرتضایی پیش از ظهر شنبه در جمع مسئولان شهرستان کاشان به وجود آمدن یک تیم کارآمد برای معرفی فرصت ها و طرح های ویژه اقتصادی در این منطقه را مهمترین هدف شورای سرمایه گذاری شهرستان کاشان دانست و اظهار داشت: در همین راستا با رونمایی از سامانه معرفی پتانسیل های سرمایه گذاری کاشان، قابلیت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری در شهرستان کاشان بازنشانی و معرفی می شود و در این راستا لازم است روسای ادارات این شهرستان فرصت های سرمایه گذاری را شناسایی و معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید به شفاف سازی آورده سرمایه گذاران در کاشان افزود: لازم است تا سرمایه گذاران در مورد میزان توان و تخصص کافی در زمینه مورد درخواست شفاف سنجی و سنجیده شوند.

فرماندار کاشان با بیان اینکه قرارد در صورتی که سرمایه گذار به تعهداتش پایبند نباشد، به صورت یک طرفه فسخ می شود، ابراز داشت: با توجه به نظر استاندار اصفهان و مصوبه اخیر شورای اداری استان اصفهان چنانچه ظرف ۱۵ روز، پاسخ استعلام وصول نشود، استعلام مثبت تلقی می شود و بر همین اساس این موضوع باید مدنظر سرمایه گذران در منطقه کاشان باشد.

وی ضمن تاکید بر افزایش هماهنگی بین دستگاه ها با فرمانداری کاشان گفت: نظارت بر تنظیم بازار، ️کمک به تولید داخلی، رفع مشکلات روستاییان، ️ایجاد اشتغال، اتمام طرح های نیمه تمام، ️تعامل با مردم، ️خودداری از ریخت و پاش های اداری، ️صرفه جویی در مصرف انرژی، ایجاد نشاط سیاسی و اجتماعی و ️حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران از سیاست های فرمانداری کاشان است که تمام تلاش خود را در تحقق این اهداف به کار گرفته است.

کد خبر 4671099

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری کاشان جذب سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند، مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه راهبری طرح‌های سرمایه‌گذاری استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارد، اظهار کرد: آذربایجان‌غربی در راستای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم در این حوزه فعال و جذب سرمایه‌گذار از اولویت‌های استان است.

وی همچنین با بیان اینکه سرمایه‌گذار در روند سرمایه‌گذاری نباید دغدغه‌ای داشته باشد، افزود: مجموعه مدیریت دولت در استان، در کنار سرمایه‌گذاران ایستاده است تا با تأمین نیازهای آنها، روان‌سازی در صدور مجوزها و رفع موانع و مشکلات، طرح‌های سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برسد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه درخواست‌ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه تولید پارچه جین و کتان و طرح توسعه پتروشیمی ارومیه در حوزه تولید اوره و آمونیاک، بررسی شد و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روان‌سازی و تأمین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری‌ها را صادر کرد.

کد خبر 748725

دیگر خبرها

  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان