Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سید مسلم موسوی جانشین معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به برخورد پلیس با موتور سیکلت‌های پلاک مخدوش اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی مسئولیت دارد در مقاطع زمانی مختلف طرح‌های متفاوتی را اجرا کند، که یکی از این طرح‌ها برخورد با موتورسیکلت‌هایی است که پلاک‌هایشان را مخدوش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی- جانشین معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه این طرح‌ها به صورت دوره‌ای در مورد آنهایی که پلاک‌هایشان را مخدوش می‌کنند انجام می‌شود، افزود: متخلفان سریعا به مرجع قضایی جهت برخورد معرفی می‌شوند.

او گفت: این طرح برای رانندگان وسایل نقلیه‌ای که می‌خواهند وارد محدوده زوج و فرد و طرح اصلی شوند نیز اجرا می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: زوج و فرد موتور سیکلت پلیس محدوده زوج و فرد پلاک مخدوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی فعال و هدفمند خود درسطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر وارد عمل شدند.

وی افزود: در اقدام به موقع مأموران پلیس حاضر در صحنه موتور سیکلت توقیف و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی برای بررسی به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد موتور سیکلت توقیفی قاچاق است تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت را ۴ میلیارد ریال برآورد که در این خصوص فرد متخلف با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092152

دیگر خبرها

  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • داداش کلاه یادت نره 
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند