Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:10:53 GMT

اعلام جزییات دوره هنرهای نمایشی مکتب مهر

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۰۳۹۰

اعلام جزییات دوره هنرهای نمایشی مکتب مهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، محمدرضا آزاد مبانی آموزش هنرهای نمایشی و اندیشه، سید حسین فدایی حسین آموزش نمایشنامه‌نویسی، سروش طاهری آموزش بازیگری آقایان، وفا طرفه آموزش بازیگری بانوان را در اولین دوره هنرهای نمایشی مکتب هنر راستین (مهر) حوزه هنری برعهده دارند.

مبانی تئاتر، تاریخ تئاتر، بدن، بیان، حرکت، تربیت حس و … نیز از جمله سرفصل دروسی است که در این دوره به هنرجویان آموزش داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی کلاس‌ها در این دوره، به صورت ورک‌شاپی و عملی خواهد بود و هنرجویان علاوه بر آشنایی تئوریک با حکمت و هنر اسلامی و مباحث مرتبط با هنرهای نمایشی، به تمرین هم‌زمان چند نمایش اقدام می کنند.

هنرجویانی که بتوانند این دوره را با موفقیت سپری کنند، می‌توانند به دوره تکمیلی و پیشرفته راه پیدا کرده و آثار تمرین شده نیز پس از آماده شدن، با حمایت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری به روی صحنه می رود.

مکتب مهر با اهدافی همچون استعدادیابی، جذب نیروی انسانی متعهد و کادرسازی، تسهیل شرایط آموزش هنر برای عمومی و آموزش جامع رشته های مختلف هنری در حوزه هنری راه اندازی شده و کار خود را از تابستان امسال آغاز می کند.

علاقه مندان جهت ثبت نام و آگاهی از جزییات این کلاس ها می توانند به سایت www.maktabemehr.ir مراجعه یا با شماره ۰۲۱۸۸۸۹۶۹۲۸ تماس بگیرند.

کد خبر 4671337 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین فدایی حسین کارگردان تئاتر بازیگر تئاتر نمایشنامه نویسی تئاتر ایران سروش طاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود

ایسنا/مازندران مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان ویژه استان مازندران در ساری برگزار می‌شود.

حامد فاضلی کبریا مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون اظهار کرد: این جشنواره در مرحله استانی‌ ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲  سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی افزود: داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیر کل هنرهای نمایشی منصوب شد
  • حمید نیلی مدیرکل جدید هنرهای نمایشی شد
  • کاظم نظری از اداره کل هنرهای نمایشی به دانشگاه رفت
  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر