Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-06@03:09:45 GMT

هنیه: منتظر نتایج مهمی از سفر ایران هستیم

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۱۱۱۲

رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن اعلام خبر سفر هیأت این جنبش به تهران، تصریح کرد، موشک‌های مقاومت قادر به زدن هر نقطه‌ای در فلسطین اشغالی است.به گزارش بلاغ، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس امروز (شنبه) اعلام کرد «هیأتی عالیرتبه از حماس از امروز سفری چند روزه به ایران را آغاز می‌کند».

این مقام بلندپایه حماس تصریح کرد که «ما منتظر نتایج مهمی از این سفر هستیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش وبگاه فلسطینی «شهاب»، هنیه گفت: مقاومت موشک‌هایی در اختیار دارد که هر نقطه‌ای در فلسطین اشغالی را می‌تواند هدف قرار دهد.

وی افزود: تصمیم حماس برای خروج از سوریه تصمیمی سازمانی و به شکل کامل بررسی شده بود. پیش‌تر در امور داخلی سوریه دخالت نکردیم و در آینده نیز در هیچ مرحله‌ای دخالت نمی‌کنیم؛ امیدواریم سوریه «قدرتمند» بازگردد.

هنیه در ادامه دیدار «خالد بن احمد» وزیر خارجه بحرین با مقامات صهیونیستی در واشنگتن و دیگر دیدارهای متقابل میان سران این رژیم و امارات را محکوم کرد.

وزیر خارجه بحرین روز پنجشنبه هفته گذشته در تلاش برای عادی‌سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی، برای اولین بار با «یسرائیل کاتص» همتای صهیونیست خود دیدار کرد. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به این موضوع تأکید کرد که تصویر دیدار صمیمانه وزیر خارجه بحرین با همتای صهیونیست وی نشان‌دهنده «صهیونیست‌زدگی» برخی مقامات عرب است (جزئیات بیشتر).

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه: توافق باید جامع و دارای مراحل پیوسته باشد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تأیید جدیت و مثبت بودن رویکرد مقاومت برای دستیابی به توافق آتش‌بس گفت که پیش از آغاز دور کنونی مذاکرات و اعزام هیئت حماس به قاهره، «یک سری تماس با برادران میانجی و جناح‌های مقاومت صورت گرفت و جلسات و رایزنی‌های فشرده‌ای در داخل و خارج از کشور برگزار شد». 

وی با تاکید بر مواضع مثبت و منعطف حماس گفت که اولویت این جنبش توقف تجاوز به مردم غزه است و این یک موضع اساسی و منطقی است که آینده‌ای با ثبات‌تر را ایجاد می‌کند.

هنیه افزود که جهان گروگان رژیمی افراطی است که دارای مشکلات سیاسی متعدد است و مرتکب جنایات زیادی در غزه شده و نخست‌وزیر آن می‌خواهد برای ادامه تجاوز و گسترش دامنه درگیری توجیهاتی دائمی ابداع و تلاش‌های انجام شده میانجیگران و طرف‌های مختلف را خراب کند. 

هنیه در ادامه هشدار داد: آمریکا که بر روی این اشغالگری سرپوش گذاشته می‌بایست جلوی او را بگیرد به جای آنکه آن را به سلاح‌های کشتار جمعی تجهیز کند.
 
رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد که این جنبش همچنان مشتاق دستیابی به یک توافق جامع دارای مراحل پیوسته به یکدیگر است که به تجاوز پایان دهد، عقب‌نشینی صهیونیست‌ها را تضمین کند و به یک توافق جدی مبادله اسرا منجر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • هنیه: توافق باید جامع و دارای مراحل پیوسته باشد
  • امیدواریم نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترک: گفتگو درباره تحولات منطقه، فلسطین و روابط دوجانبه
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری | تشکر ایران از موضع مصر در محکومیت جنایات اسرائیل
  • بلینکن: منتظر موافقت حماس با آتش‌بس هستیم