Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@20:15:17 GMT

مشکلات حوزه تولید، به دلیل عدم اجرای مصوبات است

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۱۵۷۷

مشکلات حوزه تولید، به دلیل عدم اجرای مصوبات است

سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین، مشکلات موجود در بخش تولید را به دلیل عدم اجرای مصوبات و عدم حمایت از واحدهای تولیدی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی سرپرست امور اقتصادی استاندار در جلسه ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که ظهر امروز در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد با اشاره به بند دو مصوب کارگروه رفع موانع تولید بیان کرد: بند دو مصوبه لایحه کارگروه رفع موانع تولید باید از سوی دستگاه های مربوطه بدون کم و کاستی به واحدهای تولیدی ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگرچه برخی مصوبات ممکن است مشکلاتی را برای تولید ایجاد کند اما با توجه به بررسی های موجود، مصوبات خوبی در سطح کارگروه تسهیل در سطح کشور ایجاد شده است.

سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین اظهار کرد: در حال حاضر مصوبات موجود به نفع تولید است؛ اما گله مندی ما تفسیر برخی مدیران برخلاف مسیر تولید می کنند در حالی که تفسیر در جهت تولید موجب رونق تولید می شود.

حبیبی عنوان کرد: برخی مقاومت ها در مقابل تولید وجود دارد که روند رسیدگی و سیستم اداری از این نوع است. در وهله اول این مصوبات باید به واحدهای تولیدی ابلاغ شود و اگر سیستم بانکی و دستگاه های خدمات‌رسان در مقابل این مصوبات مقاومت کنند، با آنان برخورد جدی می شود.

وی با اشاره به عدم آگاهی واحدهای تولیدی از مصوبات افزود: گاها واحدهای تولیدی به دلیل ناآگاهی این مصوبات را پیگیری نمی کنند. و این در حالی است که باید به طور کامل در جریان مصوبات قرار گرفته و مطالبه گر حقوق خود باشند.

سرپرست امور اقتصادی استانداری ادامه داد: دستگاه ها نیز باید این مصوبات را در راستا و به نفع تولید اجرایی کرده و مطالبه گر اجرای این مصوبات از سوی واحدهای تولیدی باشند.

حبیبی با اشاره به وجود برخی مشکلات در مسیر تولید اضافه کرد: با توجه به راهبرد سال از سوی مقام معظم رهبری، سیاست دولت، حمایت از تولید است و بر همین مبنا سیاست های اقتصاد مقاومتی را اجرا یی می کند.

وی گفت: اما متاسفانه ایراد کار نه در دستورالعمل ها، نه در عملکرد بخش خصوصی و حوزه تولید است بلکه در روند اجرای مصوبات و حمایت ما از تولید است این در حالی است که واحدهای تولیدی نیز باید در جریان مصوبات قرار بگیرند و از حقوق خود آگاه شوند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اقتصاد مقاومتی بخش خصوصی حقوق حمایت از تولید مقام معظم رهبری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرای خیر
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی