Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

روز دوم از شانزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا امروز (شنبه) در تاشکند ازبکستان برگزار شد و در دیدار نهایی وزن 68+کیلوگرم بانوان، حمیده عباسعلی کاپیتان تیم کشورمان با برتری 4 بر 2 مقابل صوفیا برولتسوا از قزاقستان به مدال طلا دست یافت.

به گزارش تسنیم عباسعلی روز گذشته و برای حضور در دیدار نهایی، ابتدا با نتیجه 8 بر صفر از سد مخلاریوم خاکیمونوا از ازبکستان گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه با همین نتیجه مقابل پرکشا میتال از هند پیروز شد. نماینده وزن 68+ کیلوگرم کاراته ایران در دور سوم و دیدار نیمه نهایی با اقتدار و نتیجه 9 بر صفر مقابل یان هو کای از هنگ‌کنگ به برتری رسید و به دیدار نهایی صعود کرد.

با کسب مدال طلای حمیده عباسعلی، پرونده تیم بانوان کشورمان در بخش کومیته انفرادی شانزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا با دو مدال طلا و یک مدال نقره بسته شد تا پس از مدت‌ها دستاورد شاگردان ستاره موسوی از تیم مردان بهتر باشد. این در حالی است که رقابت‌های کومیته تیمی بانوان و آقایان فردا برگزار خواهد شد. تیم کشورمان شانس کسب مدال در این بخش را نیز دارد.

پیش از این و در رقابت‌های امروز، طراوت خاکسار در وزن 55- کیلوگرم و ذبیح‌الله پورشیب در وزن 84- کیلوگرم به مدال طلا، رزیتا علیپور در وزن 61- کیلوگرم و کاتای تیمی بانوان به مدال نقره و سجاد گنج‌زاده در وزن 84+ کیلوگرم، بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم، فاطمه صادقی در کاتای انفرادی و کاتای تیمی مردان به مدال برنز دست یافته بودند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کاراته آسیا مسابقات قهرمانی آسیا مدال بانوان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا، سه نماینده تیم امید کشورمان امروز (شنبه - 15 اردیبهشت ماه) در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل رقبای خود به مدال برنز رسیدند تا پرونده اولین حضور تیم امید در این مسابقات با سه مدال برنز بسته شود.

در مرحله نیمه نهایی وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری مقابل جواهیر‌ اوماتالیف‌ از ازبکستان شکست خورد و به مدال برنز رسید. سیدعلی سیدصدری نیز در وزن 86 کیلوگرم حریف تمیرلان‌ موکاتیف‌ از قزاقستان نشد و از صعود به دیدار نهایی بازماند.

همچنین در وزن 92+ کیلوگرم رضا خلیل‌زاده با شکست مقابل جهانگیر زوکروف‌ از ازبکستان به مدال برنز رسید.

تیم بوکس امید کشورمان با 9 بوکسور در مسابقات آسیایی حضور داشت و هدایت این تیم برعهده علیرضا استکی بود.

پیش از این و در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسیده بود که دوشنبه برای کسب مدال طلا با شهزود‌ پولوونوف‌ از ازبکستان روبه‌رو می‌شود و امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی‌ صاحب مدال برنز شدند.

دیگر خبرها

  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا