Web Analytics Made Easy - Statcounter


رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: رشد چشم‌گیر درآمد شهرداری زنجان می‌تواند الگوی خوبی برای سایر استان‌ها باشد.


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، مرتصی الویری ظهر امروز در دومین اجلاس هم‌اندشی روسای شوراهای اسلامی استان‌های سراسر کشور که به میزبانی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در استان بدون سیاسی‌کاری همه در حال کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با بیان اینکه هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی، انتقال مشکلات به رده‌های بالاتر است، گفت: البته متوجه محدودیت‌ها هستیم ولی باید کارها را پیش برد.


این مسئول خاطرنشان کرد: کارکرد دیگر، بحث تبادل‌نظر با استان‌های دیگر، همچون بحث درآمد‌های پایدار برای شهرداری‌ها است.


وی همچنین در ادامه در مورد تعداد کارکنان دبیرخانه شورای عالی استان‌ها، تصریح‌ کرد: در پایان دور چهارم، تعداد حقوق‌بگیران ۱۴۴ نفر بوده و در حال حاضر ۱۴۳ نفر نیرو در دبیرخانه و استان‌ها فعال بوده و ۷۲ نفر در دبیرخانه مشغول به کار هستند.


در ادامه این نشست، استاندار زنجان نیز  با اشاره به اینکه وظیفه داریم در آرام‌سازی جامعه تلاش کنیم، اظهار کرد: الان وقت یقه‌گیری نیست، البته باید انتقاد کرد ولی همه وظیفه داریم برای آرامش جامعه گام برداریم و راهکار آن را نیز همه می‌دانیم.



فتح‌الله حقیقی با بیان اینکه همه باید در کنار هم برای اعتلای کشور تلاش کنیم، تصریح کرد: یکی از نمونه‌های بارز تلاش برای بهبود وضعیت جامعه، فعالیت خیریه مهرانه در زنجان است که با کمک‌های مردمی خدمات بسیار خوبی به بیماران سرطانی ارائه می‌شود و این موسسه خیریه ثابت کرده است که می‌توان کارهای بزرگ را با کمک مردم انجام داد.


این مسئول در ادامه به جایگاه مطلوب استان زنجان در حوزه تعهد به کار اشاره کرد و افزود: زنجانی‌ها در مصرف کالای ایرانی جایگاه دوم را در کشور دارند و همه این موارد نشان می‌دهد به معنای واقعی مردم این خطه نسبت به کشور و نظام پایبند هستند.


استاندار زنجان ادامه داد: امسال علی‌رغم محدودیت‌ها، حجم سرمایه‌گذاری واحدهای تولیدی و صنعتی در استات بالای ۲۵۰۰ میلیارد تومان خواهد بود و همه این کارها برای توسعه و رضایت‌مندی مردم استان انجام می‌شود و اعضای شوراهای اسلامی شهری و روستایی نیز باید در امور خود رضایت مردمی را در راس امور قرار دهند.


نماینده عالی دولت در استان، به وفاق و همدلی اعضای شورا و شهردار زنجان برای توسعه شهر نیز اشاره کرد و یادآور شد: در بسیاری از موارد شاهد از خودگذشتگی این افراد هستیم که از حق مجموعه برای رفاه مردم گذشته‌اند.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال جامعه درآمد شوراهای اسلامی شهرداری کمک های مردمی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود

شهردار قم گفت: شهرداری یک نهاد درآمد هزینه‌ای است و کسب درآمد برای ما اهمیت دارد، اما حقوق شهروندان نباید در جریان کسب درآمد شهرداری پایمال شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سید مرتضی سقائیان نژاد امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد با اشاره به اهمیت حراست از حقوق شهروندان در مجموعه شهرداری قم اظهار کرد: به هیچ دلیلی نباید حقی از شهروندان در مجموعه شهرداری قم پایمال شود.

وی افزود: شهرداری نهادی درآمد هزینه‌ای است و برای ما بسیار مهم است که به درآمدهای پیش بینی شده برسیم اما این مسئله به هیچ عنوان نباید به قیمت از دست رفتن حقوق شهروندان باشد.

شهردار قم با اشاره به بودجه پیش بینی شده برای سال ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: هر زمانی صحبت از درآمد می‌شود، تاکید کرده‌ایم که منظور ما درآمد مشروع است و به دنبال چیزی فراتر از حق شهر نیستیم.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه مسئولیت تمام مدیران در مجموعه شهرداری قم بسیار سنگین و با اهمیت است، تاکید کرد: هر تغییری در زندگی شهروندان با تصمیمات ما رخ می‌دهد، مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند و در قبال آن باید در دو دنیا پاسخگو باشیم.

وی با تاکید بر لزوم قانون‌گرایی در تعامل با شهروندان، اضافه کرد: هر جا قانون شفاف است باید با دقت و کاملاً طبق قانون عمل شود و در جایی که قانون ابهام دارد یا شفاف نیست باید آن را به نفع شهروندان تفسیر کنیم.

شهردار قم گفت: شهرداری‌ها یک ستون بسیار محکم برای نظام اسلامی در مسیر ارتقای سرمایه‌های اجتماعی هستند و از هر حرکتی که موجب پایمال شدن این سرمایه‌ها می‌شود، باید دوری کرد.

سقائیان‌نژاد افزود: در امور مرتبط با نظافت شهری و خدمات مسئله نظارت بسیار مهم است و مدیران منطقه باید تمام مسائل محدوده مسئولیت خود را زیر نظر داشته و به طور مرتب بازدید میدانی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم مجوز ایجاد دو منطقه شهری دیگر را دارد، گفت: بعضی مناطق شهری ما رشد جمعیت بسیار زیادی دارد و باید مطالعاتی صورت گیرد، در صورت لزوم دو منطقه دیگر به شهر قم اضافه شود تا کیفیت خدمات ارتقا پیدا کند.

کد خبر 747429

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • تجارت الکترونیکی یکی از راهبردهای دولت سیزدهم است
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد