Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین مدیرکل حج و زیارت و مسئول عملیات حج سال ۹۸ استان کرمان با اشاره به آغاز اعزام زائران کرمانی تعداد زائران و عوامل حج سال جاری کرمان را بیش از سه هزار نفر اعلام کرد.
محمدعلی مجد شبانگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین گروه از زائران، امروز (۲۹ تیر) با هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران عازم مدینه منوره شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این گروه ۲۵۲ نفره شامل ۲ کاروان از شهرهای کرمان با مدیریت محمد عربنژاد و بم با مدیریت داوود قنبری است.

جانشین مدیرکل حج و زیارت و مسئول عملیات حج ۹۸ استان کرمان با بیان اینکه تحویل بار زائران از ۲۷ تیر آغاز شده است اظهار داشت: روزانه هشت کاروان بارهای خود را تحویل فرودگاه می دهند که پلیس فرودگاه و هواپیمایی جمهوری اسلامی در این زمینه همکاری خیلی خوبی با این اداره کل داشته است.

وی به طرح تکریم زائران در فرودگاه با پذیرایی و بدرقه اشاره و تصریح کرد: آخرین گروه زائران کرمانی سوم مرداد سال جاری عازم مدینه می شوند.

وی گفت: امسال سه هزار و ۵۴۷ زائر و عوامل اجرایی از استان کرمان در قالب ۲۴ کاروان به سرزمین وی اعزام می شوند.

مجد افزود: پروازهای برگشت زائران کرمانی از ۹ تا ۱۴ شهریور برقرار است و پیش بینی می شود طول مدت سفر زائران ۴۵ تا ۵۰ روز باشد.

وی با اشاره به اینکه مسن ترین زائر کرمانی ۹۴ سال و کم سن ترین ۱۳ سال دارد؛ به همه زائران توصیه کرد: در طول سفر حتماً همراه کاروان خود باشند و به توصیه های مدیر و دیگر عوامل کاروان توجه کنند.

وی افزود: امسال مدیرکل حج و زیارت استان کرمان (محمود عرب نژاد) مسئول منطقه چهار مکه مکرمه است و خدمتگزاری به زائران را انجام می دهد.
۳۰۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشرف ۸۵۵ نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل ، ابراهیم احدی اظهار کرد: اعزام حجاج در قالب هفت کاروان در روزهای ۱۲ و ۱۳ خردادماه و از طریق فرودگاه اردبیل انجام می‌شود تا حجاج سرزمین وحی بتوانند با عزیمت به شهر مدینه اعمال حج خود را آغاز کنند.
وی افزود: تلاش شده تا سفر حجاج به صورت مستقیم از فرودگاه اردبیل به سمت مدینه و بازگشت آن نیز از جده انجام شود تا حجاج بدون دغدغه و نگرانی بتوانند سفر معنوی خود را در ماه آینده انجام دهند.
مدیر حج و زیارت استان اردبیل تصریح کرد: زمان بازگشت حجاج استان اردبیل نیز در تاریخ ۱۵ و ۱۶ تیرماه از جده به سمت فرودگاه اردبیل است.
احدی با اشاره به اینکه امسال ۸۵۵ نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع مشرف می‌شوند، خاطرنشان کرد: امسال دارندگان فیش حج تمتع ثبت‌نامی در سال‌های ۸۵ و ۸۶ فرصت اعزام به حج تمتع را پیدا کردند که مراحل پیش ثبت‌نام و ثبت‌نام قطعی آنها تا اسفندماه انجام شده و مراحل بعدی نیز در هفته‌های گذشته به انجام رسیده است.

دیگر خبرها

  • جزئیات زمان اعزام زائران حج تمتع کرمانشاه
  • کرمانی ها ۱۰ روز زیر سایه خورشید می روند
  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند           
  • تشرف ۸۵۵ نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی