Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@22:05:52 GMT

نوشابه انرژی زا جان 2 کارگر را در اندونزی گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۴۹۴۳

به گزارش ایلنا، به گفته پلیس اجساد این دو کارگر توسط سرکارگر آنها کشف شده است.

پلیس جاکارتا پس از انجام تحقیقات اعلام کرد که هیچ نشانه‌ای از درگیری در محل و روی اجساد این دو نفر دیده نشده و علت مرگ آنها نوشیدن بیش از حد نوشابه انرژی زا بوده است.

همچنین گزارش شده که این دو کارگر در تمام روز چیزی نخورده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجساد این دو کارگر برای کالبد شکافی و تحقیقات بیشتر به بیمارستان منتقل شد

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!

چند روز پیش جنایت هولناکی در قهوه خانه‌ای واقع در شهرری رخ داد. آن روز کارگر اخراجی قهوه خانه با نقشه قبلی از در وارد قهوه خانه شد و کارگری که به تازگی در آنجا استخدام شده بود را با ضربات چاقو به قتل رساند. او سپس تمام قلیان‌هایی که در قهوه خانه بود را شکست و فرار کرد. به دنبال این حادثه، ماجرا به تیم جنایی پایتخت گزارش شد.

با حضور کارآگاهان جنایی در محل حادثه بررسی‌ها آغاز و هویت قاتل شناسایی شد. دوربین‌های مداربسته، تصاویر جنایت را ثبت کرده بود و از سوی دیگر صاحب قهوه خانه در تحقیقات گفت: قاتل در اینجا کار می‌کرد، اما به خاطر رفتار‌های نامناسبی که داشت اخراجش کردم.

بعد از آن مقتول به جای او در قهوه خانه مشغول به کار شد و همین موجب شده بود کارگر اخراجی از او کینه به دل بگیرد و دست به این جنایت انتقام جویانه بزند.

با این اطلاعات، دستور بازداشت قاتل فراری صادر شده و هم اکنون تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

منبع: همشهری

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • درخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزه
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین