Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@22:22:44 GMT

خرید بی سر و صدایی که می‌تواند ستاره پرسپولیس شود

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۶۷۵۹

آفتاب‌‌نیوز :

چند روز پیش وقتی مسئولان باشگاه پرسپولیس با امیر روستایی، مهاجم فصل گذشته تیم پیکان و ستاره حال حاضر تیم ملی امید قرارداد امضا کردند، روستایی به عنوان یکی از کم سر و صداترین خریدهای فصل لقب گرفت. این بازیکن که فصل گذشته یکی از جوان های خوب لیگ برتر بود، پیش از این هم سابقه بازی در پرسپولیس و تیم های پایه را داشت و حالا دوباره به جمع قرمزها برگشته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه درباره روستایی این است که فعلا با توجه به اینکه علی علیپور تنها مهاجم نوک تیم کالدرون است و پرسپولیس هنوز مهاجم دیگری جذب نکرده، ممکن است فرصت بازی به روستایی و یا جوان دیگری مثل خودش یعنی محمدامین اسدی زیادتر از چیزی که خود این دو بازیکن فکرش را می کنند، برسد. در واقع روستایی و اسدی در صورت جذب نشدن یک مهاجم تا شروع فصل جدید بازی ها می توانند خودشان را به کالدرون اثبات کنند. بازیکنی مثل روستایی نزدیک به 1500 دقیقه برای پیکان بازی کرد و در کنار مهاجم باتجربه ای مثل محمد قاضی یکی از اصلی ترین گزینه های تعویض مربیان پیکان بود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: امیر روستایی پرسپولیس پیکان مهاجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟

تعویض ۲ ستاره پرسپولیس در اراک خبرساز شد.

به گزارش فارس، در اواخر وقت قانونی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی، اورونوف و عبدالکریم حسن تعویض شدند که این تعویض‌ها برای هواداران پرسپولیس سوال برانگیز شده است.

در این باره شنیدیم که دلیل تعویض این دو بازیکن، خستگی مفرط آنها بوده و به همین دلیل از بازی بیرون رفتند و موضوع مصدومیت آنها صحت ندارد.

به این ترتیب هر ۲ بازیکن قادر خواهند بود در بازی حساس با سپاهان برای تیم خود بازی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پست بحث برانگیز سروش رفیعی پس از معرفی اوسمار (عکس) دربی سکوی پرتاب مرد برزیلی در پرسپولیس

دیگر خبرها

  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد