Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، عبدالرضا بازدار" در این رابطه گفت : سیل امسال یکهزار و ۵۶۸ میلیارد تومان شامل ۷۹۵ میلیارد تومان در بخش تولیدات و ۷۷۳ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت و ابنیه به کشاورزی لرستان خسارت زد. وی با بیان اینکه تاکنون یکهزار و ۲۲۱ فقره پرونده خسارتی در استان تشکیل شده اظهار داشت: حجم خسارت این تعداد معادل ۵۵۰ میلیارد تومان است که تاکنون ۱۹ هزار و ۲۱۱ مورد نیز در سامانه سجاد (سامانه جامع امداد و بازسازی دولت) ثبت شده که از این تعداد ۷۰ درصد در حوزه زراعت و باغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا ۱۴ هزار و ۳۶۲ نفر مصوبه کارگروه شهرستانی و ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر مصوبه کارگروه استانی را دریافت کرده اند و ۷۵۰ میلیارد تومان آماده پرداخت است. ابطال 14 هزار پرونده پس از بررسی ها  دکتر بازدار گفت: با ورود سازمان پژوهشگاه فضایی برای بررسی پرونده ها ۱۴ هزار پرونده نیز باطل شده است. وی افزود: این امر به دلایل مطرح شده از سوی سازمان فضایی مبنی بر عدم وجود سطح سبز؛ خسارت؛ کشت؛ وجود نقاط خارج از محدوده سیل زده و همپوشانی نقاط رخ داده است. سیل فروردین ۹۸ بیش از ۱,۵۰۰ میلیارد تومان به زیرساخت های کشاورزی لرستان وارد کرد. 46 کد خبر 1281745

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تسهیلات بانکی سیل سیل لرستان حوادث غیر مترقبه استان لرستان محصولات کشاورزی نفتکش دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا انگلیس ایران و آمریکا باشگاه پرسپولیس محمدجواد ظریف ایران و انگلیس باشگاه استقلال سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • پرونده داغ چای روی میز مسئولان گیلان
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • بیش از 543 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • آبگیری ۳۰ درصد سازه‌های آبی در استان یزد/ خسارت سیل به ۲۱ رشته قنات