Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: وزیر اطلاعات تصریح کرد که هر کس دیگری هم با شرایط نجفی از ما تأیید صلاحیت می‌گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدعلی پورمختار، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در محل کمیسیون برنامه و بودجه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این نشست نمایندگان پیرامون مسائل مختلف از جمله موضوع تائید صلاحیت نجفی برای شهرداری تهران،‌ مبارزه با مفاسد اقتصادی و مسائل مربوط به محیط زیست و مشکلات پیش آمده در این حوزه سؤالاتی را مطرح کردند که وزیر هم به این سؤالات پاسخ داد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی اظهار داشت: علوی در این نشست و در پاسخ به سؤال مربوط به تائید صلاحیت نجفی عنوان کرد در آن شرایط هر کسی جای نجفی و با شرایط وی بود طبق روال معمول از ما در وزارت اطلاعات تائید صلاحیت را می‌گرفت.

پورمختار خاطرنشان کرد: وزیر اطلاعات در رابطه با عملکرد این وزارتخانه در مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت که تعداد زیادی از مفاسد اقتصادی توسط وزارت اطلاعات کشف شده و این وزارتخانه به طور جد این موضوع را رصد می‌کند. 

وی افزود: وزیر اطلاعات همچنین اظهار داشت وزارت اطلاعات اقدامات زیادی را در رابطه با پیشگیری از وقوع جرم در حوزه اقتصادی صورت داده که اطلاع‌رسانی نمی‌شود و حتی اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری توسط این وزارتخانه بسیار بیشتر از اقدامات صورت گرفته پس از وقوع جرم است.

به گزارش فارس؛ عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان گفت: علوی همچنین در پاسخ به سؤالات مربوط به محیط زیست گفت که پرونده‌های مربوط به این بخش در حال بررسی است و اقدامات لازم در خصوص این پرونده‌ها در حال انجام است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید

جلسه علنی نوبت عصر امروز برای ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول از ساعت ۱۴:۳۰ شروع شد منتهی تعداد نمایندگان برای اخذ رای به حد نصاب نرسید.

حدود ۴۰ دقیقه تذکرات کتبی قرائت شد ولی باز هم به خاطر به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان برای رای گیری، امکان بررسی جداول وجود نداشت.

بر این اساس محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رای گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بحث بودجه را دنبال کنیم لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

وی گفت که جلسه بعدی مجلس فردا (سه شنبه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود.

در جلسه علنی نوبت صبح امروز جدول شماره ۵ مربوط «درآمدها، واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و واگذاری دارایی‌های مالی»، جدول شماره ۷ با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاستگذار در سال ۱۴۰۳» و جدول شماره ۹ با عنوان «برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه سال۱۴۰۳» به تصویب رسید.

نمایندگان مجلس با جدول شماره ۸ مربوط به «برآورد تملک دارایی‌های مالی» مخالفت کردند لذا این جدول برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • وزیر نفت: ۵۰ درصد از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت است
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد