Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از یزد، ناصر دهقانی، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان تفت با همراهی حجت‌الاسلام مجید جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و حجت‌الاسلام سیدعلیرضا امامی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی روز گذشته، 29 تیرماه از برگزاری آزمون دوره آموزشی تربیت‌معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم ویژه بانوان که با همکاری اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان و کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اجرا می‌شود، بازدید و در جریان نحوه برگزاری آزمون این دوره قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره 122 ساعته تربیت‌ معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم ویژه بانوان در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت آوای وحی تفت برگزار و بعد از قبولی در پنج آزمون کتبی و یک آزمون شفاهی مدرک مربی‌گری به بانوان شرکت‌کننده در این دوره اعطا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد دوره تربیت مربی روان خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سرپرست اداره امور قرآنی استان اصفهان گفت: صبح امروز، بیش از ۱۳٠٠ نفر از حافظان قرآن کریم در استان، در سه مقطع ۱٠ جزء، ۲٠ جزء و کل آزمون دادند.
به گفته حجت الاسلام و المسلمین لوایی، به لحاظ تعداد شرکت کنندگان در این آزمون این استان پس از خراسان رضوی و تهران در رتبه سوم کشور قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • رقابت۱۵۳ نفر در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در نجف آباد
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 
  • افزایش ۲۰ درصدی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود