Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق جلیلی مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور توسعه و بازسازی طرح‌های در حال احداث مراکز درمانی تامین اجتماعی در شهرستان ها، اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال برای توسط این سازمان اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: از اعتبار مذکور، بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان شوشتر و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای مجموع بازسازی و توسعه بخش‌های مختلف و درمانگاه تخصصی امیرالمومنین(ع) اهواز در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلی مساحت بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان شوشتر را بیش از ۵ هزار متر مربع و پیشرفت طرح توسعه آن را ۴۵ درصد عنوان کرد و اظهار داشت: طرح توسعه آن تا اواخر سال ۹۹ به پایان می‌رسد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: همچنین آزمایشگاه بیمارستان شهید مصطفی خمینی در شهرستان بهبهان پس از بازسازی‌های انجام شده در هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خوزستان، طرح‌های بهسازی و توسعه درمانگاه تخصصی با زیر ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع، تعمیرات اساسی و بازسازی بخش‌های اطفال، نوزادان، بخش nicu و راه اندازی رختشوی خانه بیمارستان امیرالمومنین (ع) کلانشهر اهواز را از طرح‌هایی عنوان کرد که تا پایان هفته دولت و دهه مبارک فجر سال جاری به بهره برداری می‌رسند.

به گفته صادق جلیلی، پیش بینی می‌شود طرح توسعه، بازسازی و تعمیر مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی خوزستان در شهرستان‌های مختلف تا پایان سال جاری و سال آینده بهره برداری شوند.

انتهای پیام/گ

بهسازی و نوسازی بیمارستان تامین اجتماعی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استان به‌ علت عدم توسعه در حوزه راه‌‌ها در بن‌بست قرار گرفته، گفت: اختصاص اعتبار جهت تکمیل خط ریلی باید در اولویت قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، بهمن میری در اجلاس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به عمده مطالبات جهت جذب اعتبار، اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرها و روستاهای شهرستان کیار مورد تقاضاست.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از دفن زباله و مدیریت پسماند در شهرها و روستاهای تابعه استان، تصریح کرد: استقرار کارخانه پسماند زباله جهت شهرستان‌های کیار،کوهرنگ، اردل و فارسان نیازمند برنامه‌ریزی و اختصاص اعتبار ویژه است تا بخشی از مشکلات زیست‌ محیطی و آسیب‌های ناشی از دفن غیربهداشتی زباله‌ها بر سلامتی مردم مدیریت شود.

میری با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری به‌ علت عدم توسعه در حوزه راه‌‌ها در بن‌بست قرار گرفته، افزود: برای خروج این استان از بن‌بست، توسعه محورهای مواصلاتی و ایجاد کریدورهای ارتباطی از ضروریات است.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای همین اختصاص اعتبار جهت تکمیل خط ریلی، جاده‌ها و تونل‌ها  و همچنین افزایش تعداد پرواز‌های فرودگاه به استان‌ها و کشورهای دیگر باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم  استان چهارمحال و بختیاری و پیشرفت همه جانبه شهرها و روستاها از اهمیت بالایی برخوردار است، تأکید کرد: اهم مطالبات شهرها و روستاهای شهرستان کیار، اجرای روکش آسفالت مسیرهای روستایی، احداث سالن‌های ورزشی چندمنظوره در برخی روستاهای واجدالشرایط، اجرای فیبر نوری درمناطق کم‌برخوردار، تکمیل پروژه‌های گردشگری و تکمیل خطوط گازرسانی به روستاها، بهره‌برداری از گلخانه‌ها، شیلات و کلیه طرح‌های اشتغال‌زایی است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند