Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@21:53:31 GMT

ترسی که کالدرون به جان بازینان انداخته

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۹۲۷۸

ترسی که کالدرون به جان بازینان انداخته

دقت بالای کالدرون روی عملکرد فنی بازیکنان و دوری او از اسم و رسم آنها تبدیل به نقطه قوت او در جمع بازیکنان قهرمان است.

به گزارش مشرق، گابریل کالدرون کمتر از یک ماه پیش به پرسپولیس آمد تا سکان هدایت تیمی که سه دوره متوالی قهرمانی رقابت های لیگ برتر را به ارمغان آورده بود را به دست بگیرد. سرمربی آرژانیتینی سرخ ها نظم بسیار بالایی را در تمرینات تیم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در طول تمرین، بازیکنان تیمش را به طور مرتب و منظم مورد ارزیابی قرار می دهد.

کالدرون تاکنون بازیکنان تیمش را همراه با دستیاران خود بیشتر از ۷ بار آنالیر فنی کرده است. شناخت این مربی در کوتاه مدت از بازیکنان پرسپولیس بسیار بالا رفته و همین شناخت هم سبب شد تا شایان مصلح و سروش رفیعی را به دلیل عدم تطابق با افکار تاکتیکی و آماده نبودنشان کنار بگذارد.

بیشتر بخوانید:

کالدرون به دنبال رسیدن به ترکیب ایده‌آل

روندی که در پرسپولیس ادامه خواهد داشت. کالدرون با وجود اینکه موفق نشد در ترکیه عملکرد بازیکنان خود را در دیدار تدارکاتی بسنجد اما به نظر می رسد به ترکیب مد نظر خود رسیده است. او که اصرار فراوانی به پاسکاری بازیکنان تیمش در پشت محوطه جریمه حریف دارد چند سورپرایز را برای هواداران پرسپولیس در ترکیب اصلی در نظر گرفته است.

شگفتی هایی که باعث نیمکت نشینی چند بازیکن باتجربه در پرسپولیس خواهد شد. جدیت کالدرون در تمرینات و عدم توجه او به اسامی بازیکنان باعث جنگندگی اعضای تیم برای ماندن در پرسپولیس شده است. تیمی که حالا متوجه شده است کالدرون با هیچکس تعارف ندارد و ناآماده ها هم جایی در ذهنش ندارند. عنصری که باعث ترس بازیکنان از تصمیمات آتی گابریل کالدرون شده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی گابریل کالدرون پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!