Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مهندسی و توسعه آبفا خوزستان گفت: بنا به دستور مدیر عامل آبفا کشور با انجام مطالعات تامین و توزیع آب شهر چمگلک و تصویب آن توسط شرکت آبفا خوزستان، بازسازی و اصلاح شبکه این پروژه  آغاز شد. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به همراه فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اندیمشک، صادق حقیقی پور مدیر عامل آبفا خوزستان و جمعی از مسئولان استانی و محلی از طرح های توسعه و اصلاح شبکه آب و طرح فاضلاب شهرهای اندیمشک و  چمگلک بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین محمدی معاون مهندسی و توسعه آبفا خوزستان در این بازدید اظهار داشت: بنا به دستور مدیر عامل آبفا کشور با انجام مطالعات تامین و توزیع آب شهر چمگلک و تصویب آن توسط شرکت آبفا خوزستان، بازسازی و اصلاح شبکه این پروژه با اجرای یک هزار متر لوله 110 میلی متر پلی‌اتیلن آغاز شد.

2 حلقه چاه آب جدید به شبکه آب شرب کرمان وارد می‌شودوزیر نیرو در قزوین: هر هفته 30 روستا به شبکه آب شرب بهداشتی متصل می‌شودآمار وزیر نیرو از آب‌رسانی به روستاها؛ هر هفته 30 روستا به شبکه آب‌رسانی می‌پیوندد

وی افزود: پس از تهیه سند اجرای باقیمانده شبکه فرسوده شهر چمگلک توسط مشاور طرح وطی مراحل اداری، عملیات اجرایی آن شروع و در سال 98 تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

معاون فنی و توسعه آبفا خوزستان با اشاره به کاهش چمشگیر تلفات آب گفت:  بدیهی است با به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های در دست اقدام، تلفات آب به میزان چشمگیری کاهش و از منابع ملی صیانت می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره منابع آب شهرستان سرخس گفت: در این عملیات ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس با حجم برداشت ۲۰ هزار متر مکعب لایروبی و پاکسازی می‌شود.

مرتضی کریمی فرد افزود: آماده سازی این شبکه برای شروع فصل بهره برداری جدید و تسریع در انتقال و تحویل به‌موقع آب برای مصارف مختلف و توزیع عادلانه‌تر آب بین حقابه بران شبکه آبیاری سرخس، با نظارت اداره منابع آب شهرستان سرخس شروع شده است.

وی گفت: این فعالیت‌ها در چهارچوب راهبرد و برنامه اصولی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم منطقه برنامه‌ریزی شده است تا بتوانیم در سال آبی جدید، در خدمت‌رسانی به مردم، بیش از پیش تلاش کنیم.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه به پایان می‌رسد
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه آبی سریلانکا توسط ایران/توسعه صادرات فنی و مهندسی در دستورکار
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان