Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@05:22:58 GMT

صنعت نفت مطالبات صنعتگران خوزستانی را پرداخت کند

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۴۲۳۹

صنعت نفت مطالبات صنعتگران خوزستانی را پرداخت کند

مدیرکل شهرک های صنعتی خوزستان گفت: بیش از ۴۰۰ شرکت و واحد صنعتی در صنعت نفت و گاز فعالیت می‌کنند که صنعت نفت باید سریعتر مطالبات این شرکت ها را پرداخت کند تا بیش از این متضرر نشوند. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، اخلاق محمدیان امروز در مراسم روز صنعت، معدن و تجارت که در اهواز برگزار شد با بیان اینکه اگر زحمات صنعتگران و معدن کاران نبود چیزی به عنوان امکانات نیز امروز در کشور وجود نداشت، اظهار داشت: تولیدکنندگان در فراز و نشیب های واحدهای صنعتی و سختی هایی که تحمل می‌کنند همواره در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند اگر صنعتگر نبود دولت چه کاری می توانست برای تامین نیازهای مردم انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه ما مشکلات و چالش های صنعتگران را می‌دانیم و با آنها آشنا هستیم اما هرکس به اندازه توان خود باید برای کاهش آنها کمک کند.

مدیرکل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ادامه داد: امروز کشور در جنگ اقتصادی است و هدف تحریم‌ها کوچک کردن سفره مردم و به وجود آوردن نارضایتی میان اقشار جامعه است بنابراین نباید خودمان را در مقابل تحریم ها دست کم بگیریم و با بی‌مهری به تولیدات داخلی و با سنگ اندازی‌ها سبب تشدید فضای نامناسب فضای کسب و کار در استان خوزستان شویم.

صنعت گردشگری ارومیه قربانی بی‌توجهی‌ها/طرح 2020 به خاطره‌ها می‌پیوندد؟تهران| برای نخستین بار شهرک صنعتی شهریار راه‌اندازی می‌شودمجلس با همه توان از صنعتگران و فعالان اقتصادی حمایت می‌کند

محمدیان با بیان اینکه شرایط اقتصادی امروز به گونه‌ای نیست که بتوان بیکاری را تحمل کرد، گفت: وظیفه ما تضمین تولید و ایجاد ظرفیت برای بازار آنها است تا منابع آنها به موقع دریافت شود.

وی خطاب به صنعتگران عنوان کرد: صنعتگران باید در تولیدات خود دانش را لحاظ کنند چراکه مردم از تولید داخل انتظار دارند که تولیدکنندگان محصول نهایی قابل رقابت با نمونه مشابه خارجی ارائه دهند.

مدیرکل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان درباره وضعیت سرمایه‌گذاری صنعتی در خوزستان گفت: سال 97 نسبت به سال 96 در سرمایه‌گذاری واحدهای صنعتی کوچک شاهدرشد 82 درصدی بودیم که 430 قرارداد بسته شد و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی  بر پرداخت مطالبات شرکت‌های صنعتی حوزه نفت و گاز تاکید کرد و بیان داشت: بیش از 400 شرکت و واحد صنعتی در صنعت نفت و گاز فعالیت می‌کنند که صنعت نفت باید سریعتر مطالبات این شرکت ها را پرداخت کند تا بیش از این متضرر نشوند.

انتهای پیام/ ز

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز

سید مهدی رزاز مدیر کل فرودگاه های خوزستان می‌گوید: امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت با انجام یک پرواز از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه جده به مقصد اهواز، تعدادی از زائران حج عمره به استان وارد شدند.

او افزود: ۲۶۱ زائر حج عمره ۱۴۰۳ از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهواز وارد کشور شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • حاجی‌پور: فوتبال ‌خوزستان‌ تاوان بی‌تدبیری را می‌دهد
  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند