Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@01:02:08 GMT

شانزدهمین جشنواره «نقد کتاب» تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۴۵۵۵

به گزارش ایلنا، مهلت ارسال اثر به شانزدهمین جشنواره «نقد کتاب» تا ۱۵ مردادماه سال جاری تمدید شد.

شانزدهمین جشنواره نقدکتاب با هدف کمک به ارتقای کیفی و کمّی نقد و اعتلای اندیشه و فضای انتقادی همزمان با هفته پژوهش در آذرماه ۱۳۹۸ برگزار می‌‌شود.

در فراخوان شانزدهمین دوره جشنواره نقد کتاب از همه نویسندگان، منتقدان، مدیرمسئولان مطبوعات و نشریات دعوت می‌شود نسخه‌ مکتوب مقالات را که نخستین‌بار سال ۱۳۹۷ در حوزه نقد کتاب منتشر کرده‌اند؛ حداکثر تا ۱۵مردادماه ۱۳۹۸ به دبیرخانه جشنواره نقد کتاب ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ضروری است فایل الکترونیک مقالات نیز روی تارنمای جشنواره به نشانی www.naghdeketab.ir بارگذاری شود.

دبیرخانه جشنواره نقد کتاب در تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفرجنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲، طبقه دوم واقع شده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی الکترونیکی www.naghdeketab.ir مراجعه کنند یا با شماره ۶۶۴۱۵۲۵۵ تماس بگیرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جشنواره نقد كتاب شانزدهمین جشنواره نقد کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز ۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حسین زره کارگر گفت: خانواده‌ها می‌توانند از امروز ۵ اردیبهشت، برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی فرزندان خود در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴، در همه مقاطع تحصیلی، به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir، پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه irtextbook.ir بر اساس جدول زمانی اعلام شده مراجعه کنند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه مدیران مدارس به دانش آموزانی که موفق به گذراندن پایه تحصیلی شده اند در خصوص ثبت سفارش کتاب‌های درسی اطلاع رسانی کنند، افزود: در صورت موفقیت نشدن دانش آموز در پایه فعلی، هنگام اصلاح سفارش کتاب‌های درسی، می‌توان پایه تحصیلی را تغییر داد.

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز ۵ اردیبهشت
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد