Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین اهدای ۵۱ سری جهیزیه به زوج‌های کم بضاعت استان کرمان توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، با حضور نماینده این ستاد و مدیران استانی برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آئین اهدای ۵۱ سری جهیزیه به زوج‌های کم بضاعت استان کرمان توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، با حضور نماینده این ستاد و مدیران استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مردانیان نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام دراین مراسم گفت: دو هزار جهیزیه در سال ۹۷ و سه هزارسری هم امسال در جامعه هدف توزیع می‌شود که از این تعداد هزار سری طی توافق با سازمان تبلیغات در اقصی نقاط کشور توزیع میشود.

نماینده ستاد اجرایی فرمان امام افزود: اصول کار در ستاد اجرایی فرمان امام، اقدامات جهادی برای کمک به محرومان و مردم آسیب دیده و آسیب پذیر است. توزیع ۳۲ هزار بسته لوازم خانگی برای مناطق سیل زده، طرح هزار مسجد و هزار جهیزیه، صندوق‌های قرض الحسنه، احداث درمانگاه، کاشت حلزون و درمان زوج‌های نابارور، توزیع ۱۵۰ هزاربسته لوازم التحریر، تهیه ۳ هزار ویلچر، آبرسانی به مناطق کم برخوردار و کمک به ساخت مسکن و اشتغالزایی از طریح طرح‌های خرد زودبازده ازجمله اقدامات ستاد اجرایی در این سالهاست.

وی از طرح اعزام زائر اولی‌ها به عتبات عالیات خبر داد و افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام امسال در غالب طرحی با عنوان "روادید بهشت" در ۷ استان محروم قریب ۸ تا ۱۰ هزار نفر را در ایام اربعین به کربلای معلی اعزام میکند.    
دراین مراسم، حجت الاسلام علی جلالی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان با اشاره به طرح اهدای جهیزیه جهت تسهیل ازدواج گفت: امروز ۵۱ سری جهیزیه با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به آن دسته از زوج‌های جوانی که به لحاظ بُعد مسافت در مناطق دوردست که محرومیت بالا هم دارند، اهدا می‌شود.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خانواده شهیدان خیامی، جشن عقد یکی از زوج‌های دریافت کننده جهیزیه اهدایی برگزار شد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جهیزیه ستاد اجرایی فرمان امام مدیران استانی کمک به محرومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره

یک هزار و ۵۰۰ زائر تا پایان سومین روز عملیات انتقال زائران حج عمره در سال جاری، با پروازهای “هما” از فرودگاه‌های‌ حضرت امام (ره)، مشهد، زاهدان و اهواز به سرزمین وحی عزیمت کردند.

به گزارش روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، تا پایان سومین روز عملیات حج عمره، تعداد یک هزار و ۵۰۰ زائربا پروازهای “هما” از فرودگاه‌های‌ حضرت امام (ره)، مشهد، زاهدان و اهواز به سرزمین وحی عزیمت کردند.

پروازهای اعزام زائران حج عمره از سوم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و تا ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • (تصاویر) بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • عکس/ بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • بارش باران بهاری در کربلای معلی