Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: نقش آفرینی مسئولان استان برای بستر سازی و فراهم کردن برگزاری باشکوه فریضه الهی نماز جمعه امری ضروری است. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به چهلمین سال اقامه نماز جمعه در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سال اقامه نماز جمعه در کشور ستادی جهت برگزاری باشکوه این فریضه الهی و اقداماتی برای معرفی نماز جمعه و کارکرد  چهل ساله این فریضه در جامعه تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه امروز جلسه شورای اداری به مناسبت  چهلمین سال اقامه نماز جمعه برگزار شد افزود:در این جلسه اهمیت فریضه نماز جمعه به عنوان پایگاه معنویت، نورانیت، وحدت، قدرت و پایگاه اجتماع مومنان مخلص به صورت هفتگی بیان شد. 

نماز جمعه زمینه‌ساز استقرار گفتمان‌های عالیایستگاه‌های نشاط در نماز جمعه قم برپا می‌شودمطالبات فراموش شده؛ امکانات مصلای اقامه نماز جمعه ارومیه کافی نیست

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: به طور یقین نماز جمعه اگر بخواهد با رسالت عظیمی که دارد در جامعه نقش آفرینی کند نیازمند همکاری و مساعدت همه مردم است که بخشی از آن حضور با بصریت  همه مردم و بخش دیگر همکاری مسئولان است تا با فراهم کردن مکان نماز و مصلی‌ها، وسیله حمل و نقل نمازگزاران بسترهایی جهت حضور بیشتر مردم فراهم کنند. 

وی بیان کرد: با توجه به اینکه نماز جمعه از شئون حاکمیت دینی و ولایت است در همین راستا نقش آفرینی مسئولان برای بستر سازی و فراهم کردن برگزاری باشکوه این فریضه الهی امری ضروری است. 

آیت الله میرعمادی گفت: خوشبختانه در استان لرستان با 18پایگاه نماز جمعه و 800خادم ستاد نماز جمعه شاهد برگزاری نمازجمعه باشکوهی هستیم و همین امر سبب شده نمازجمعه استان لرستان از میان 900نماز جمعه کشور برتر و جزء نماز جمعه‌های با نشاط کشور تلقی شود.

انتهای پیام/ ز

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ماموستا رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: کارگران در توسعه کشور جایگاه ویژه‌ای دارند و رسیدگی به دغدغه‌های آنان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: توسعه کشور در سایه امنیت وایجاد اشتغال قابل تحقق است که دولت سیزدهم در این مسیر گام برداشته است.

امام جمعه سنندج در ادامه بر لزوم همکاری مردم با مسئولان برای تحقق شعار رهبری تاکید کرد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌ها جنایات رژیم سفاک صهیونیستی را محکوم و یادآور شد: بی تفاوتی مجامع بین المللی در برابر شهادت ۳۴ هزار و ۱۸۳ انسان مظلوم و ویرانی منازل و مساجد و بیمارستان‌ها، نابخشودنی است.

تبریک روز سنه و آغاز هفته معلم به تلاشگران عرصه علم و دانش و لزوم رعایت رعایت حجاب اسلامی، از دیگر مواردی بود که امام جمعه سنندج به آن پرداخت.

دیگر خبرها

  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • نماز جمعه سنندج
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد