Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید شکری در حاشیه ارسال این کمک‌ها اظهار داشت: ۲۷۰ اجاق گاز به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان و اقلام دیگر همچون پتو، لباس، کیف و کفش، برنج، شکر، حبوبات، لوازم بهداشتی و غیره به ارزش ۱۳۰ میلیون تومان برای یاری‌رسانی به مردم سیل‌زده و رفع برخی از نیازهای اساسی آنها به این مناطق ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: از همان روزهای ابتدایی وقوع سیلاب در کشور، اصناف و بازاریان مراغه‌ای همزمان با سراسر کشور در مراحل مختلف و بصورت خودجوش، در مناطق سیل زده حضور یافتند.
شکری اضافه کرد: پیش از این نیز مردم مراغه در قالب سازمان‌های مردم نهاد و برخی دستگاه‌ها و سازمان‌ها کمک‌های خود را به مناطق سیل زده ارسال کرده بودند.
وی افزود: در سیل روزهای نخست امسال تمام ارکان کشور اعم از دولت، نیروهای امداد و نجات، ارتش و سپاه به صورت هماهنگ و یکدل کمک به سیل زدگان و رفع دغدغه‌های مردم را در دستور کار قرار داده و آستین همت بالا زدند تا به بهترین نحو و در سریع‌ترین زمان از آلام و مشکلات مردم کاسته شود.
شکری گفت: مردم شهرستان مراغه نیز همانند سایر نقاط کشور در این اقدام خداپسندانه پای کار بوده و به هموطنان خود در مناطق سیل زده در حد توان خود امداد رسانی و کمک کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۶۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود

‌به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب استان البرز به همت سازمان بسیج اصناف این استان در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در سالن ۹ دی هشتگرد برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور سرهنگ حمید عسگری، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار می‌شود و فرید نجف نیا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سخنران این برنامه خواهد بود.

کد خبر 6096885

دیگر خبرها

  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس به افراد اصلح رأی دهند
  • مردم در مرحله دوم انتخابات به افراد اصلح و ارجح رای بدهند
  • فیلم| حل مشکلات اصناف در میز خدمت
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • (تصاویر) گنبد سرخ مراغه، یادگاری معماری سبک آذری
  • وزیر جنگ اسرائیل: مذاکرات شکست بخورد به رفح حمله می‌کنیم
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند