Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@06:18:49 GMT

پاناما: کشتی ریاح در حال قاچاق سوخت بود

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۸۷۳۸

پاناما: کشتی ریاح در حال قاچاق سوخت بود

مقامات دریانوردی پاناما تأئید کردند که کشتی ریاح که توسط سپاه پاسداران توقیف شد، در حال قاچاق سوخت بوده است. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از شینهوا، مقامات دریانوردی پاناما امروز یکشنبه تخلف کشتی «ریاح» (Riah) که ۱۴ جولای (یکشنبه گذشته؛ ۲۳ تیر ماه) توسط نیروی دریایی سپاه مستقر در منطقه توقیف شد را تأیید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس اعلام شینهوا، مقامات دریانوردی پاناما در بیانیه خود در این خصوص اعلام کرد: ما قاطعانه استفاده کشتی‌ها از پرچم پاناما برای اقدامات غیرقانونی را محکوم می‌کنیم.

وزارت دریانوردی پاناما نیز در بیانیه‌ای از لغو ثبت کشتی متخلف ریاح و بازپس‌گیری پرچم پاناما از این کشتی خبر داد.

این در حالیست که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که پس از اطمینان از حمل قاچاق سوخت توسط یکی از کشتی‌های خارجی، این کشتی که حامل سوخت قاچاق بود را پس از هماهنگی و حکم مراجع قضائی در جنوب جزیره لارک توقیف کرده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دریانوردی سیاسی سپاه کشتی توقیفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: سوخت‌های قاچاق به ارزش سه هزار میلیارد ریال، از مخازن و محل‌های دپو گازوئیل در چند منزل کشف شد.

سردار علی اکبر جاویدان گفت: در این زمینه ۱۷ فروند قایق موتوری فعال در قاچاق سوخت توقیف، ۲۶۵ عدد انواع مخازن فلزی و پلاستیکی آغشته به سوخت جمع آوری و ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت امحا و تخریب شد.

بیشتر بخوانید؛ کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور