Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین قاسمی تهیه‌کننده این فیلم سینمایی در بیانیه‌ای که عصر روز ۳۰ تیرماه در اختیار رسانه‌ها قرار داده شد، از حق اکران این فیلم در سرگروه سینما استقلال انصراف کرد.

متن یادداشت این تهیه‌کننده سینما به شرح زیر است:

اخبار فرهنگ و هنر _ «بدین‌وسیله اعلام می‌دارم به‌دلیل مصاحبه‌های خلاف واقع مدیر پخش «خانه فیلم» که از به تاخیر افتادن اکران فیلمشان در سرگروه استقلال مطرح نموده‌اند، از حق فیلم خود جهت ادامه اکران در سرگروه سینما استقلال (با توجه به ماده ۱۵ در فصل چهارم آیین نامه اکران) صرف نظر می‌نمایم و همچون فیلم‌های دیگر (مانند فیلم متری شش و نیم که نزدیک به پنج ماه در حال اکران است)، با سینماهای زیرمجموعه خود به اکران این فیلم ادامه می‌دهم و همچنین از مردم بابت استقبال بسیار عالی‌شان از فیلم «شبی که ماه کامل شد» تشکر نموده و امیدوارم همین استقبال خوب ادامه داشته باشد که سینما مدیون حمایت‌های مردم از اکران فیلم‌های روی پرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته امیدوارم که فیلم پخش‌کننده مذکور ناراضی، واقعاً آماده اکران باشد و از این هفته اکران کند و دلیل این اعتراضش حربه تبلیغاتی غیراخلاقی نباشد که در این صورت مصاحبه او بار حقوقی دارد و قطعاً از دفتر پخش‌کننده به مراجع قضایی مربوطه شکایت خواهم کرد.»

انصراف تهیه‌کننده «شبی که ماه کامل شد» از ادامه اکران در سرگروه استقلال در حالی است که شورای صنفی نمایش اعلام کرده بود؛ «سقف نمایش فیلم «شبی که ماه کامل شد» ساخته نرگس آبیار خاتمه یافته ولی طبق ماده ۱۴ نظام نامه فصل چهار، فیلم‌های ارزشی، دفاع مقدسی و انقلابی می‌توانند در صورتی که کف فروش را پر کنند تا سقف ۱۰ هفته در سرگروه نمایش داشته باشند.»

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نرگس آبيار شبی که ماه کامل شد سینما استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان اعلام کرد در صورت لغو مجدد جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، این باشگاه در لیگ برتر فوتسال شرکت نمی‌کند. - اخبار ورزشی -

محمد حسین عراقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اظهار داشت: در صورتی که امسال نیز جام باشگاه‌های فوتسال در تقویم AFC محلی از اعراب نداشته باشد، به نوعی فاجعه رخ داد

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: با دست فرمانی که آقایان جلو می‌روند، یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن باعث نیز بی‌انگیزگی باشگاه‌ها می‌شوند. آقایان از سال 1398، کرونا را بهانه کردند. این در حالی بود که در همان زمان، در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود.

میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به راحتی قبل نمی‌برد

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد: سال قبل نیز که بازهم بهانه‌گیری‌های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند جام باشگاه‌های فوتسال امسال برگزار می‌شود. گفتند قرار است برگزاری این مسابقات در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا تصویب شود، اما تاکنون که خبری نشده است .

عراقی‌زاده در پایان عنوان کرد: ان‌شاءالله در روزهای آیند، ه جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره باشگاه را برگزار می‌کنیم تا در صورت ادامه این روند، پیشنهاد خروج از لیگ برتر فوتسال را ارائه می‌کنیم و به رشته های دیگر وارد می‌شویم.

دیگر خبرها

  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست