Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@09:49:57 GMT

اعزام ۱۸۰۰ مددجوی زائراولی لرستان به مشهد مقدس

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۲۱۹۰

اعزام ۱۸۰۰ مددجوی زائراولی لرستان به مشهد مقدس

به گزارش ایکنا از لرستان، جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد لرستان، امروز، 30 تیرماه در جمع خبرنگاران، گفت: یکی‌از شیوه‌های آموزشی در راستای توانمندسازی اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی برگزاری اردوهای تخصصی و زیارتی است.

وی با بیان این‌که امسال یک‌هزار و 800 نفر از مددجویان تحت پوشش در قالب اردو به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، افزود: اردوهای اعزامی براساس مخاطبان در گروه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و خانوادگی(مادران و دختران) بوده و به‌صورت تفکیکی در مراکز فرهنگی ـ تربیتی وابسته به این نهاد حضور پیدا می‌کنند؛ این افراد علاوه‌ بر زیارت بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج(ع) از برنامه‌های ویژه فرهنگی ـ آموزشی نیز بهره‌مند ‌می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با بیان این‌که اردوهای زیارتی با اولویت مددجویان زائراولی انجام می‌شود، اظهار کرد: اردوهای زیارتی به‌صورت یک هفته‌ای و با رعایت ضوابط استاندارد به‌صورت رایگان از محل سکونت تا مشهد مقدس انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به اینکه هزینه اعزام مددجویان، یک میلیارد تومان است که این هزینه‌ با مشارکت خیران و کمیته امداد تأمین‌ شده است، گفت: نیکوکاران و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند با استفاده از کد #066*8877* در اقصی نقاط کشور با انتخاب گزینه شوق زیارت در امر اعزام مددجویانی که تاکنون به زیارت امام رضا(ع) نرفته‌اند، مشارکت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی مدیرکل کمیته امداد لرستان اردوی مشهد مقدس اعزام 1800 نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ قدرت الله چتری مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: سهمیه ۲ کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان سمنان اختصاص داده شده است که یک کاروان ۸۵ نفره برای شرق استان (شاهرود) و کاروان دیگر برای غرب استان (سمنان) در نظر گرفته شد.
چتری با بیان اینکه کاروان دوم روز ۱۱ اردیبهشت ماه از سمنان عازم خواهد شد، اظهار داشت: براساس تصمیم‌گیری مسئولان سازمان حج و زیارت، مدیر و یک روحانی این کاروان‌ها را همراهی می‌کنند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد