Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

مرتضی ضامنی به آخرین وضعیت ثبت نام رانندگان متقاضی در سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) اشاره کرد و گفت: رانندگانی که قصد فعالیت در حوزه سرویس مدارس را دارند می توانند تا 10 مرداد با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در شهرهای سراسر کشور بجز تهران نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند، در تهران نیز رانندگان متقاضی باید با مراجعه به دفاتر خدماتی تاکسیرانی نسبت به ثبت‌نام خود در سامانه سپند اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از اتمام فرآیند ثبت‌نام، اسامی و مشخصات رانندگان به کارتابل شهرداری‌ها ارجاع می‌شود و شهرداری‌های نیز اسامی رانندگان واجد شرایط را برای فعالیت در سامانه سپند احصا می‌کنند ، در نهایت نیز رانندگان مجاز می‌توانند تحت قالب شرکت‌های مجاز ساماندهی شده و با برچسب سرویس مدارس فعالیت کنند.

به گفته ضامنی، برچسب سرویس مدارس در شورای عالی ترافیک به تصویب رسیده و به وسیله آن پلیس و خانواده‌ها می توانند ناوگان مجاز و غیرمجاز را از یکدیگر تشخیص دهند. این برچسب به صورت سراسری در کشور  صادر و بر روی این تاکسی‌ها نصب خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور  ضمن تاکید براینکه رانندگان متقاضی فعالیت در حوزه سرویس مدارس باید تا 10 مرداد برای ثبت‌نام اقدام کنند تا دیگر نیازی به تمدید فراخوان نباشد، اظهار امیدواری کرد در حوزه سرویس مدارس نسبت به سال گذشته خدمات با کیفیت‌تر و بهتری ارائه شود.

ضامنی در پایان این را هم گفت:‌ تاکنون 1800 راننده برای فعالیت در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: تاکسیرانی اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور سرویس مدارس سامانه سپند برچسب سرویس مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام

                                                                                          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی،از ظهر امروز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آب گرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش بینی شده  که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفر‌های بین شهری ایجاد می‌کند.   وی افزود: رانندگان  در این شرایط از عجله و شتاب خودداری کرده و با اتخاذ سرعت مطمئن مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، رعایت احتیاط، اتخاذ سرعت مطمئنه در حرکت، رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و خود داری از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند.   رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: اطمینان از آماده بکار بودن خودرو، سالم بودن برف پاک کن خودرو و هم چنین داشتن تجهیزات ایمنی لازم برای رانندگان و همشهریانی که قصد سفر و عزیمت از طریق راه‌های برون شهری دارند الزامی و ضروری می‌باشد.

دیگر خبرها

  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • عکس| تصویر جدید امیرعلی نبویان در کنار سپند امیرسلیمانی
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری
  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد