Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تهران که برای برگزاری اردوی ترکیه راهی استانبول شده بودند، پس از برگزاری اردوی ۱۰ روزه به تهران بازگشتند تا پس از یک روز استراحت از امروز (دوشنبه) آماده شروع تمرینات و حضور در تورنمنت جام شهدا شوند.  

در اردوی ترکیه، آرش شرقی، دروازه بان جوان گالاتاسرای ترکیه که در رده سنی جوانان و امید بازی می‌کند، چند روزی در تمرینات پرسپولیس حضور یافت، اما همراه با این تیم به تهران نیامد و حضورش در پرسپولیس منتفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنیندرحالیکه اعلام شده بود او  کنار علیرضا بیرانوند، سنگربان تیم کالدرون می‌شود، اما او در تیم سرخپوش پایتخت بازی نخواهد کرد.

به نظر می‌رسد محسن سیدی (مربی دروازه بان‌های پرسپولیس) از عملکرد او راضی نبود و به حضور ۳ دروازه بان (علیرضا بیرانوند - بوژیدار رادوشوویچ و امیرحسین بیات) بسنده کرد.

لازم به ذکر است، شرقی چندی پیش در تمرینات تیم ملی فوتبال امید ایران نیز حضور یافته بود تا پس از تایید کادرفنی در مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن حضور یابد که کرانچار و تونچی، مربیان سابق تیم ملی امید با حضور او مخالفت کردند. همچنین شنیده می‌شود درویشوند نیز از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد تا بیات جای او را بگیرد.

مربیان پرسپولیس امشب در تهران

خبر دیگر اینکه پس از اتمام اردوی پرسپولیسی‌ها در ترکیه، اعضای تیم به جز کالدرون، اینیگو والنسیا و بوژیدار رادوشوویچ راهی تهران شدند، اما سرمربی و مربی بدنساز راهی اسپانیا شدند و قرار است امشب به تهران بازگردند تا از فردا (سه شنبه) تمرینات را زیر نظر داشته باشد.

بوژیدار رادوشوویچ نیز برای انجام کار‌های شخصی راهی کرواسی شد و فردا (سه شنبه) به تمرینات ملحق می‌شود.

لازم به ذکر است، بدون حضور کالدرون و والنسیا، تمرینات از امشب (دوشنبه) زیر نظر کریم باقری، محسن سیدی و خوآگین تمرین خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

تهدید پرسپولیس توسط بودیمیر

مهاجم تیم ملی فوتبال آلبانی در پرسپولیس

سرمربی و مربی بدنساز پرسپولیس راهی اسپانیا می‌شوند

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران

پرسپولیس یک آمار ویژه را ثبت کرده است.

طرفداری | پرسپولیس آمار ویژه‌ای دارد.

آخرین باری که دروازه پرسپولیس در لیگ برتر باز شده، به ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ و بازی با فولاد در هفته‌نوزدهم برمیگردد که پرسپولیس روی دو اشتباه عجیب دو بار دروازه خودرا باز کرد اما در نهایت چهار بر دو برنده شد.

پس‌از آن بازی سرخ‌ها در لیگ‌برتر هیچ گلی دریافت نکردند تا با ۶ کلین شیت پیاپی مقابل تیم‌های استقلال، پیکان، گل گهر، ملوان، صنعت نفت و سپاهان، برترین خط دفاعی لیگ با ۱۳ گل‌خورده را در اختیار داشته باشند، و از این حیث از‌ استقلال پیشی بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)