Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@17:54:34 GMT

معرفی شدن فرمانده جدید پلیس راه

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۲۹۹۰

معرفی شدن فرمانده جدید پلیس راه

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سه شنبه هفته گذشته، طی حکمی سردار حسینی را به عنوان فرمانده جدید پلیس راه منصوب کرد. وی سابقه ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ را در کارنامه خود دارد.

سردار محمدحسین حمیدی نیز که پیش از این فرماندهی پلیس‌راه را برعهده داشت، با حکم سردار اشتری به عنوان معاون اجرایی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آئین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید پلیس راه با حضور سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا، سردار حسن مومنی معاون اجرایی سابق پلیس راهور ناجا، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور، شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، نمایندگانی از وزارت کشور، شهرداری و جمعی از فرماندهان پلیس راه و پرسنل این نهاد در محل سالن اجتماعات پلیس راهور برگزار شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راه پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ پلیس راهور سالن اجتماعات شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور در خراسان شمالی با بهترین شکل انجام شده است

معاون حقوقی، امور مجلس و دولت فراجا در بجنورد، گفت: طرح نور در خراسان شمالی با بهترین شکل انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، سردار سرتیپ دوم سلیمان ملک‌زاده در جمع مردم مرکز استان خراسان شمالی در اجتماع حامیان طرح نور، اظهار داشت: استان خراسان شمالی در اجرای طرح قرآنی نور جزو استان‌های سرآمد کشور بود.

وی با سپاس از همراهی مردم در این طرح، افزود: با همراهی بزرگترین سرمایه اجتماعی پلیس که مردم هستند، یکی از پاک‌ترین و بهترین استان‌های کشور خراسان شمالی است.

معاون حقوقی و امور مجلس فرماندهی انتظامی کل کشور، تصریح کرد: استان خراسان شمالی در تمام مولفه‌های امنیتی از بهترین استان‌های کشور است.

ملک‌زاده گفت: من از طرف سردار رادان ماموریت دارم که از همرزمان خود در فراجای استان تقدیر کنم. تقدیر اصلی را نیز باید از مردم داشته باشیم که با همراهی پلیس یک استان برتر را ایجاد کردند. ما قدردان همراهی بی‌نظیر مردم هستیم.

سردار سعید مطهری‌زاده، فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی نیز در این نشست، اظهار داشت: قدردان حمایت‌های مردم هستیم و همیشه این حمایت‌ها موجب دلگرمی پلیس بوده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • تلاش معاونت امور زنان و خانواده در ارتقاء سطح اجتماعی بانوان
  • طرح نور در خراسان شمالی با بهترین شکل انجام شده است
  • سردار فدوی: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار است
  • جریمه خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند چقدر است؟
  • نشست مسئولان حوزه حج و زیارت با فرماندهان پلیس فرودگاه‌های کشور
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن!
  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن