Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@22:32:57 GMT

افزایش شهریه مهد‌های کودک استان تهران

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۴۲۴۳

سازمان بهزیستی کشور طی بخشنامه‌ای شهریه مهد‌های کودک‌در سال ۹۸ را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بخشنامه تکمیلی شهریه سال ۹۸ مهد‌های کودک مورخ ۲۶ تیرماه ۹۸ از سوی معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور صادر و جهت اجرا به کل کشور ابلاغ شد.

همچنین مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان تهران نیز در همین تاریخ صادر و جهت اجرا روز گذشته در اختیار اداره کل بهزیستی استان تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس دو بخشنامه و مصوبه فوق الذکر:

۱- شهریه مهد‌های کودک استان تهران بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان تهران نسبت به سال ۱۳۹۷، به میزان ۲۹درصد افزایش یافت.

۲- بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان تهران، هزینه صبحانه جهت گروه سنی شیرخوار ۷۸۰٫۰۰۰ ریال و جهت گروه سنی نوپا و نوباوه مبلغ ۱٫۰۱۰٫۰۰۰ ریال تعیین شد.

۳-بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان تهران، هزینه ناهار جهت گروه سنی شیرخوار ۱٫۱۷۰٫۰۰۰ ریال و جهت گروه سنی نوپا و نوباوه ۱٫۷۸۰٫۰۰۰ ریال تعیین شد.

۴- بر اساس بخشنامه سازمان بهزیستی کشور، همانند سنوات گذشته ضریب رتبه بدون تغییر نسبت به سال قبل همان ۱۰درصد باقی ماند، بطوریکه مهد‌های کودک یک ستاره مشروط شهریه پایه و هر رتبه تا چهار ستاره به ازای هر ستاره ۱۰درصد نسبت به شهریه پایه افزایش شهریه داشتند.

۵- بر اساس بند ۳، بخشنامه سازمان بهزیستی کشور، شهریه مصوب سال ۱۳۹۸، از ابتدای خرداد ماه سال‌جاری قابلیت اجرایی دارد (مبنای محاسبه و اخذ)

۶- بر اساس بند ۴ بخشنامه سازمان بهزیستی کشور، استفاده از فعالیت‌های فوق برنامه اختیاری و با رضایت والدین می‌باشد این فعالیت‌ها برای گروه‌های سنی نوپا و نوباوه لحاظ شده است، تعداد فعالیت‌های فوق برنامه متناسب با رتبه مهد کودک از یک فعالیت تا حداکثر ۵ فعالیت تعیین شده است.

۷- شهریه هر فعالیت فوق برنامه‌ای به ازای هفته‌ای یک جلسه (چهار جلسه در ماه) معادل ۱۳درصد شهریه نهایی مهد کودک (پس از اعمال ضریب رتبه) است.

۸- تهیه میان وعده و لوازم التحریر بر عهده والدین بوده و در صورت رضایت و توافق فی مابین والدین و مهدکودک و پرداخت وجه مربوطه توسط والدین، مهد کودک می‌تواند نسبت به تهیه آن‌ها اقدام کنند.

ابلاغ مهد‌های کودک به همراه ریز مطالب و جدول تغذیه و سرانه از سوی ادارات بهزیستی تا هفته آینده انجام خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: افزایش شهریه مهدکودک استان تهران پرویز فتاح بنیاد مستضعفان کمیته امداد مرتضی بختیاری سازمان سیا رحیمی جهان آبادی محاکمه نجفی کریمی قدوسی یوکیا آمانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۴۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران «پاک» است

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۳ اردیبهشت) در شرایط پاک است.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۶۳ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۴۸ و کیفیت هوا در وضعیت پاک است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش چشمگیر شمار اخراج‌های پناهندگان از آلمان
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • حداقل تولید مرغ در اردیبهشت ۳۰۰ هزار تن است
  • هوای تهران پاک شد  
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانک‌ها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانکها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • دریافت هزینه از والدین بر اساس الگوی جدید تعیین شهریه کودکستان‌ها
  • هشدار قرمز بارندگی شدید؛ افزایش شدت بارندگی در تهران + فیلم
  • هوای تهران «پاک» است