Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@04:47:48 GMT

کلنگ‌زنی یک مدرسه دخترانه ۲۴ کلاسه در اهواز

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۴۴۲۳

کلنگ‌زنی یک مدرسه دخترانه ۲۴ کلاسه در اهواز

با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان و همچنین مدیرکل نوسازی استان، کلنگ مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه دخترانه اهواز با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، پیش از ظهر امروز (۳۱ تیرماه) آیین کلنگ زنی مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه دخترانه اهواز با حضور حسین زاده، معاون سیاسی اجتماعی استان، رفیعی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان و قربانی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه با اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار و در زمینی به مساحت شش هزار و ۸۵۰ مترمربع، در اهواز ساخته خواهد شد. ۱۴۰ میلیارد ریال از اعتبار ساخت این مجتمع توسط هلدینگ اقتصادی عظام و همچنین ۱۱۰ میلیارد ریال از این اعتبار توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تامین خواهد شد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اداره کل آموزش و پرورش استان زمین مدرسه معاون سیاسی کلاسه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد به پرونده مدرسه غیرانتفاعی دخترانه متخلف به اتهام گران فروشی در عرضه خدمات آموزشی به ارزش هفت میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.   سید مرتضی مدنی افزود: این شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به مهر مرتبه اول، متخلف را به پرداخت ۷۵ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف، جزای نقدی محکوم کرد.   وی گفت: با گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشهد این پرونده برای بررسی و اعمال قانون در تعزیرات حکومتی تشکیل شده بود.

دیگر خبرها

  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • کلنگ زنی دو طرح در روستا‌های کم برخوردار سیلاب کلوار
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر