Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار  مجمع نمایندگان استان سمنان با  اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور   با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور و استاندار سمنان برگزار شد.

 جهانگیری با اشاره به ظرفیت‌های معدنی استان سمنان به ویژه در جنوب و شرق این استان تصریح کرد: به طور طبیعی آن دسته از معادن که جذابیت اقتصادی بالایی داشته باشند با استقبال پیمانکاران مواجه خواهند شد و مسئولان استان هم باید با تأمین زیرساخت‌های لازم از محل عایدات استان از بهره برداری معادن فعال، پیمانکاران را به فعالیت در معادن کوچکتر استان نیز ترغیب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اول رییس جمهور با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور بر لزوم تلاش مسئولان استان برای بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود برای اداره هر چه بهتر امور استان تأکید کرد.


استاندار و نمایندگان استان سمنان نیز در این جلسه به طرح مسایل و مشکلات استان به ویژه محدودیت‌های منابع استان، حل مشکلات برخی سد‌های استان، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه بهره برداری از ظرفیت‌های معدنی استان سمنان و تعریض و بهسازی جاده دامغان به یزد، کرمان و بندرعباس در کریدور شمال جنوب، پرداختند.

بیشتر بخوانید:استفاده از نظرات نخبگان ضروری است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی ریاست جمهوری جهانگیری استانداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد

احمد وحیدی در حاشیه بازدید از غرفه استان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه ایران اکسپو با اشاره به ظرفیت معادن استان اظهار داشت: معادن بی‌نظیر استان سیستان و بلوچستان از جمله معدن جانجا می‌تواند یکی از مهمترین عوامل توسعه این استان باشد.

وی تاکید کرد: ظرفیت حوزه شیلات استان بی‌نظیر است و ما بیشترین حجم صید و صیادی را در شهرستان‌های کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان داریم.

وزیر کشور تصریح کرد: اقدامات مناسبی در زمینه تولید در حوزه‌های مختلف از جمله نهاده‌های دامی در استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

وی به ظرفیت میوه‌های گرمسیری در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: در زمینه تولیدات خرما می‌توان به صورت ویژه در این منطقه از کشور اقدام کرد، همچنین در زمینه تولید میوه‌های گرمسیری نیز باید اقدامات موثرتری صورت بگیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مدیریت پسماندها خیلی از مشکلات محیط زیست را برطرف می‌کند
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • وزیر صمت: پایش همه کشور در بخش معدن تا پایان سال
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند