Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، محمدرضا قلاسی مود، امروز 31 تیر، در نشست هم‌اندیشی و هماهنگی آذین بندی سطح شهر در مناسبت‌های مذهبی که با حضور مسئولین فرهنگی مساجد و هیأت‌های مذهبی شهر بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه با هدف شناسایی ظرفیت‌ها برای تمام مناسبت‌ها و برنامه‌های طول سال برگزار شد تا در یک همکاری بین هیئات مذهبی و شهرداری، با هم‌افزایی بیشتر فعالیت‌ها پیش رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، برنامه‌های خاصی برای اعیاد قربان تا غدیر در نظر گرفته‌ایم و به‌طور ویژه نشاط اجتماعی را در این ایام دنبال می‌کنیم.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند با اشاره به حرکت مردمی برای آذین‌بندی محلات که سال‌هاست در مناسبت‌های مذهبی در برخی شهرها توسط هیئتی‌ها و مردم محله صورت می‌گیرد، گفت: این یکی از اهدافی است که ما دنبال می‌کنیم تا آذین‌بندی محلات در مناسبت‌ها خصوصا از عید قربان تا غدیر صورت گرفته و چهره شهر توسط خود مردم عوض شود.
یادآور می‌شود؛ در این جلسه مقرر شد هیئات مذهبی با جدیت بیشتر با هماهنگی و همکاری با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به آذین‌بندی معابر منتهی به مساجد اقدام کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی اجتماعی آذین بندی شهر شهرداری هیات های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر

 روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی در اتاق جلسات ادره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با معتمدین معین ایثارگر این استان دیدار و گفتگو کرد. 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان نقش معتمدین معین ایثارگر را در ایجاد ارتباط دو سویه، انعکاس مشکلات ایثارگران در تمام زمینه‌ها و تسریع در رفع آن بسیار مهم دانست.

  میرحسینی در ادامه افزود: معتمدین معین ایثارگر از بَتن جامعه ایثارگران و از معتمدین و نخبگان ایثارگر انتخاب و معرفی می‌شوند، تا در راستای ارتباط با خانواده معظم شهدا، ارائه خدمات به ایشان، ارائه مشاوره و انتقال مسایل این عزیزان، بنیاد شهید و امور ایثارگران را در خدمت‌رسانی، تکریم و تجلیل از خاندان شهدا و ایثارگران یاری رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • سفر هیئت بلندپایه تجاری ترکمنستان به کابل
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر