Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@14:37:03 GMT

پست کنایه آمیز سعید معروف در اینستاگرام +عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۶۴۸۳

پست کنایه آمیز سعید معروف در اینستاگرام +عکس

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران متنی تند و معنادار در صفحه شخصی اش منتشر کرد که به شکل واضحی به شخص خاصی اشاره نکرده است.

به گزارش مشرق، سعید معروف به سو استفاده شخص یا اشخاصی در فدراسیون والیبال واکنش نشان داد و با انتشار یک پست اینستاگرامی نوشت:

"گرچه عادت کرده‌ایم که بعد از مسابقات ، بعضی‌ها فرصت عرض اندام داشته باشند و مهمل ببافند و اگر چه از بزرگان توصیه شده که جواب این ابلهان خاموشی ست، اما وقتی پا فراتر می‌گذارند و وارد زندگی خصوصی‌مان می‌شوند چاره‌ای جز واکنش مناسب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند می دانم هدفشان همین است که این طوری شاید سالی یکی دوبار اسمشان لابلای کلمات گفته شود بلکه عقده‌هایشان آرام بگیرد . برای این افراد معلوم الحال همان خوب بود که تیم ملی والیبال سالی دو سه مسابقه بدهد و بشود زنگ تفریح تیم‌های طراز اول آسیا ، چه برسد به تیم‌های طرازاول دنیا !!؟؟ بهتر است استعلام کنند و بپرسند که در این اوضاع و احوال و تحریم و فشارهای وحشتناک ، همین والیبال چقدر انگیزه و امید به جامعه تزریق کرده و چندصدهزار دلار نصیب فدراسیون(نه بازیکنها) کرده است . این جفای بزرگی ست به بازیکنان و کادر تیم ملی و زحمتکشان و عاشقان والیبال که بهترین پیروزی‌ها و تلاش‌های آنها نادیده گرفته شود. چشمشان ازفرط حسادت و بخل و فلاکت چنان کم سو شده که موفقیت‌های والیبال را نمی‌بینند و مثل آدم‌های فرتوت و بی مصرف فقط نق می‌زنند و لفاظی می‌کنند. اصلاً اهمیتی ندارد. هرچه شما روی اعصاب مردم پیاده روی می‌کنید ولی ما از همین مردم انرژی می‌گیریم و خواهیم گرفت. عاشقشان هستیم چنان که آنها دوستمان دارند. شما هم بهتر است از فرط عصبانیت سرتان را به در و دیوار بکوبید شاید آرام گرفتید. بدانید که مردم بهترین کارشناس هستند و گوششان از مزخرفات و خزعبلات شما کار ناشناسان پر است. ما همچنان برای شادمانی و رضایت مردم بازی خواهیم کرد و به تشویق‌ها و هورا کشیدن‌هایشان دلخوش خواهیم بود و انتظار دیگری نداریم. شما هم بهتر است بروید دم در صدا و سیما بخوابید شاید نوبتتان برسد و چهار کلمه حرف ناحسابی بزنید و پزش را به دور و بری‌هایتان بدهید که البته همین را هم از صدقه سر والیبالیست‌های تیم ملی و موفقیتهای بیشمار آنها دارید. شب پره گر وصل آفتاب نخواهد رونق بازار آفتاب نکاهد."

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی سعید معروف اینستاگرام والیبال فدراسیون والیبال عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ۵، از مصدومیت سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال و عدم توقف کار با وجود آسیب‌دیدگی او نوشت.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت: قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیر کوه افتاد و مهره‌های کمرش آسیب جدی دید. چند روزی تو بیمارستان بستری بود. گفتند، باید استراحت مطلق داشته باشه قبول نکرد.

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیر وفایی [نویسنده سریال]مسیر نورالدین رو از گروه جدا نوشت… یه مدت تو یه ماشین کمپر درازکش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد… با کمربند طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش رو می‌کرد.

با هم خندیدیم و با هم گریه کردیم

خنده با سادگی‌های بی شیله پیله خودمون تو قصه و گریه برای سنگینی بار زندگی رو شونه‌های مردم یگانه و بی همتای سیستان و درد کوله‌های کولبران کردستان و درد استخوان سوز کودکان معصوم دچار سرطان …
گذشت‌
می‌گذره
بزرگترین موهبت زمان همین گذشتن‌شه
اما…
تنها امید اینه که دیدن نون خ برای مردم سرزمینم شیرین باشه در حد یک لبخند و برای مسئولین بی تفاوت به تلنگر که تا فرصت هست به برداشتن باری از دوش این مردم همیشه نجیب همت کنند.
هر چند اگر یک درصد برای اولین امید و تنها یک لبخند مردمم امید داشته باشم
به دومی
آخه مگه می‌شه ندید؟

 

دیگر خبرها

  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ +عکس
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس