Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@21:19:04 GMT

اسرائیل در وادی حمص جنایت جنگی مرتکب شده است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۷۴۳۶

اسرائیل در وادی حمص جنایت جنگی مرتکب شده است

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری «وفا»؛ کمیته مرکزی جنبش فتح امروز، 31 تیر،‌ با اشاره به آغاز تخریب خانه‌‌های فلسطینیان در «وادی‌ حمص» و روستای «صور باهر» تأکید کرد اسرائیل در این منطقه مرتکب جنایات جنگی و پاکسازی قومی علیه فلسطینی‌ها شده و این یکی دیگر از جنایات پی‌درپی رژیم صهیونیستی علیه حقوق بشر و مقدسات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه این جنبش آمده است این جنایت اسرائیل با حمایت کامل آمریکا و در راستای پروژه‌های شهرک‌سازی اسرائیل انجام می‌شود و نتیجه طبیعی تصمیم غیرقانونی آمریکا درباره اعلام بیت‌المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل است.

این بیانیه با تاکید بر این که قطعنامه‌های بین‌المللی بیت‌المقدس شرقی را به عنوان بخشی از سرزمین فلسطین به رسمیت می‌شناسند، می‌افزاید: آمریکا در قبال این جنایات اسرائیل مسئول است.

در ادامه این بیانیه آمده است که جامعه بین‌الملل و شورای امنیت سازمان ملل متحد باید با اقدام فوری برای توقف جنایات اسرائیل تلاش کند و اگر این رژیم به تعهدات خود براساس قوانین بین‌المللی پایبند نباشد، برای اعمال تحریم‌های بازدارنده علیه آن تصمیم گرفته شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خبرگزاری بین المللی قرآن جنبش فتح جنبش فتح جنایت جنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است

وزیر امور خارجه ایران امروز در واکنش به سرکوب دانشجویان معترض توسط پلیس آمریکا بر توقف فوری حمایت کاخ سفید از جنایات جنگی رژیم اسرائیل تأکید کرد.

به گزارش مشرق، «کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند و پاسخگو باشد» این را وزیر امور خارجه ایران در پی سرکوب و برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان معترض به جنایات جنگی رژیم اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا بیان کرد. حسین امیرعبداللهیان امروز عنوان کرد که سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسرائیل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.

تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا این روزها شاهد برگزاری تظاهرات‌ دانشجویی در حمایت از فلسطین است که با برخورد خشن و سرکوب دانشجویان از سوی پلیس آمریکا همراه بوده و در همین خصوص پلیس نیویورک نیز اخیرا از دستگیری ۱۳۳ نفر در جریان تظاهرات در محوطه دانشگاه نیویورک خبر داد. این تظاهرات ضد اسرائیلی با واکنش نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اسرائیل نیز روبرو شد و آنچه در این دانشگاه‌ها رخ داده را «وحشتناک» خوانده است.

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران سرکوب دانشجویان و اساتید معترض در آمریکا را در راستای «تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسرائیل» و «گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان» خواند.وزیر خارجه بیان کرد: در پی نسل‌کشی ده‌ها هزار تن از زنان و کودکان فلسطین، به ویژه پس از کشف گورهای دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسرائیل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.

دیگر خبرها

  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • سید الحوثی: آمریکا شریک اسرائیل در تمام جنایاتش علیه فلسطینیان است
  • الحوثی: جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است
  • حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است
  • امیرعبداللهیان: برخورد نیروهای امنیتی آمریکا با دانشجویان معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها نگران کننده است
  • اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است