Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ نماینده مردم مشهد در مجلس در واکنش به ادعاهای نماینده تربت جام علیه وی گفت: آقای رحیمی نه گندم کابل را خواهید خورد و نه عدسی مجلس یازدهم را.
به گزارش خبرآنلاین، جلسه علنی امروز مجلس تحت تاثیر حواشی روز گذشته صحن مجلس بود. روز گذشته بود که رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام در اظهاراتی تند از اظهارات کریمی قدوسی انتقاد کرد و او را فاقد اصالت ایرانی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی قدوسی که دیروز در صحن مجلس حضور نداشت تا پاسخ رحیمی جهان آبادی را بدهد امروز از حق پاسخگویی خود استفاده کرد و تریبونش برای جوابگویی باز شد. وی گفت: من آقای رحیمی جهان آبادی را نمی شناختم، در اولین روز تشکیل مجلس دهم که به مرقد حضرت امام (ره) رفتیم، آخر صف نشسته بودم. کسی آمد کنار من نشست و گفت من رحیمی هستم. گفتم کدام رحیمی؟ گفت نماینده تربت جام. گفتم بفرمایید.
کریمی قدوسی گفت: به من گفت آقای کریمی! همه از شما می ترسند و می گویند اگر کریمی به کسی گیر بدهد تا موتورش را پیاده نکند، او را رها نمی‌کند. گفتم این اشتباه است، اگر بگویند مردم به کسی در انقلاب گیر بدهند، موتورش را پیاده می‌کنند، درست گفته اند. اگر بنده را هم دست آموز و پرورش یافته این مکتب می‌دانند، آن هم حرف غلطی نیست.
این نماینده نزدیک به جبهه پایداری گفت: دیروز به من گفتند «شما چه کاره مملکت هستید که به رئیس جمهور، وزیر و حالا به نماینده مجلس گیر می دهید؟ به شهر تربت جام آمدید و به مردم گفتید نماینده شما انقلابی نیست، نامه جمع کنید تا رد صلاحیت شود». اولاً اینکه بنده و شما از رئیس جمهور و وزیر سؤال می کنیم و به کسی ربطی ندارد؛ از وظایف قانونی ماست. الان هم کشور دچار بحران شده و باید به وظیفه خود عمل کنیم.
وی ادامه داد: اینکه من برای چه به مشهد آمده‌ام این بود که دعوت برای شرکت در ستاد یادواره شهید عزیزی از مجلس شورای اسلامی شهید اکبر دهقان شدم و من در آنجا نطق کردم که آنها را در فضای مجازی پخش کردند. نطق‌ها و صحبت‌های من درباره انقلاب بود.
کریمی ادامه داد: آقای رحیمی به شما گفته‌اند که اگر برای مجلس یازدهم رد صلاحیت شدید، شما را سفیر ایران در کابل خواهیم کرد اما باید بگویم که شما نه گندم کابل را خواهید خورد و نه عدسی مجلس یازدهم را.
برچسب ها: کریمی قدوسی

منبع: خرداد

کلیدواژه: کریمی قدوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده اصلح باید شناخت کافی از دغدغه‌های مردم داشته باشد

سجاد مقدمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در اسفندماه سال گذشته با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی انتخابات پرشوری را رقم زدند، افزود: همه این‌ها در شرایطی بود که ایران در زمان برگزاری انتخابات به لحاظ شرایط بین‌المللی در دوران خاصی قرار داشت.

وی تصریح کرد: بعد از فرمان ولایی مقام معظم رهبری مبنی بر ادب کردن رژیم صهیونیستی، شاهد حمایت همه جانبه از عملکرد سپاه پاسداران بودیم که همین امر زمینه تحقق عملیات وعده صادق را فراهم کرد.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه برای اثبات این موضوع که نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز نیز همانند سال ۵۷ مشروعیت لازم را در نزد مردم دارد، بهترین اقدام عملیات وعده صادق بود که در بهترین زمان ممکن انجام شد، اظهار کرد: به شکرانه این موضوع باید در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با قدرت و صلابت همانند دور اول در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در استان زنجان با اشاره به اینکه حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات بیانگر آن است که قدرت ایران اسلامی در صحنه‌های داخلی و بین‌المللی برگرفته از قدرت مردم است، خاطرنشان کرد: این مهم نشان‌دهنده اقتدار سیاسی و برخورداری از پایگاه قوی مردمی است.

مقدمی با ابراز اینکه از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، شجاعت، پاکدستی، کاربلد بودن، توانا، باسواد و آگاه به امور مجلس جزو شاخصه‌های یک نماینده اصلح است، عنوان کرد: نماینده مجلس وظیفه دارد برای برطرف کردن ضعف‌هایی که در استان وجود داشته و مردم را رنج می‌دهد، تلاش کند.

کد خبر 6098903

دیگر خبرها

  • نماینده اصلح باید شناخت کافی از دغدغه‌های مردم داشته باشد
  • واکنش نوری قزلجه به احتمال بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس /کسی با تمامیت خواهی و زیاده‌طلبی نمی‌تواند در این دوره رییس مجلس شود
  • واکنش تند به پیشنهاد حذف سپاهان از فوتبال ایران
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • فیلم| ادعای مضحک مجری BBC و واکنش مهمان برنامه
  • روسیه: به نظرات طالبان در نشست‌های بین‌المللی اهمیت می‌دهیم
  • ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • طالبان خواستار سرمایه‌گذاری تاجران روسی در افغانستان شد
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟