Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-06@03:09:12 GMT

دمای هوا در دهلران به ۵۶ درجه رسید + عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۹۹۰۴۲

دمای هوا در دهلران به ۵۶ درجه رسید + عکس

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، دما در شهرستان دهلران به حد «حداکثر مطلق 56 درجه» در ظهر امروز رسیده است و شهروندان دهلرانی تجربه گرم ترین روز سال را از آن خود کردند.

پیش از این ساسان رستمی مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان ایلام‌ از ورود موج جدید گرما و ادامه آن تا هفته پیش رو در استان ایلام خبر و بیان داشته است: مردم استان ایلام در این روزها گرمای کم سابقه در تیرماه را تجربه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، در پیش بینی خود عنوان داشته است که: «دمای هوای مناطق شمالی استان از 40 درجه سانتیگراد فراترمی‌رود و در مناطق جنوبی استان گرمای 50 درجه را پیش رو خواهیم داشت» اما آن چه در دهلران قابل تجربه است گرمای 56 درجه است.

هم زمان با این اتفاق، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با صدور ازاطلاعیه‌ای از شهروندان ایلامی خواست: با توجه به افزایش مصرف برق در استان ایلام که در این لحظه به اوج خود رسیده و قطعا بدون همراهی و تشریک مساعی مشترکین در خصوص مدیریت مصرف امکان اعمال خاموشی کاملا جدی است ،بنابراین برای رفاه و آسایش هم استانی های گرانقدر در مصرف برق صرفه جویی کنیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دمای هوا 56 درجه دهلران ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۹۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر ابری است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۶ درجه را نشان می‌دهد که یه درجه بیشتر از دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۷۴ درصد و دید افقی هفت هزار متر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۹ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر چهار متر بر ثانیه و ۱۴ کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • (ویدئو) رنج حیوانات خانگی و خیابانی در پی گرمای بی‌سابقه در آسیا
  • فیلم| طغیان شدید رودخانه در دهلران ایلام
  • دو روی سکه باران در ایلام
  • سد مخزنی دویرج دهلران سرریز کرد
  • ترمیم خط انتقال آب ۲۰۰ خانوار روستای دشت اکبر دهلران
  • خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد
  • چرا نمی‌توان بالای کوه اورست تخم مرغ آب‌پز کرد؟
  • پیش بینی شدت بارش باران در خراسان رضوی
  • افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر