Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محبت جمالی‌نیا فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : با توجه به اینکه بیش از ۱۷ هزار واحد تعمیری و تخریبی در این شهرستان به بهره‌داری رسیده، انتظار می‌رود که مردم، سکونتگاه‌های موقت خود را ترک کرده و به منازل خود بازگردند.

وی گفت : بر اساس تصمیمات مسؤولان استان و شهر، قرار شد معابر عمومی که پس از زلزله به سکونتگاه‌های موقت تبدیل شده بودند، از سکنه خالی شوند؛ بنابراین از همین رو شهرداری هر هفته و با اطلاع‌رسانی قبلی به مردم، شروع به تخلیه منطقه موردنظر می‌کند و خوشبختانه در چند مورد همکاری از سوی مردم صورت گرفت و مشکلی ایجاد نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی‌نیا ادامه داد: تصاویر و ویدئو‌هایی که روز گذشته منتشر شد، حکایت از آن دارد که برخی ساکنان کانکس‌های ورودی شهر به تذکرات و تبلیغات مسؤولان توجه نکرده و در آن نقطه به سکونت پرداخته‌اند؛ با اینکه شهرداری بار‌ها تذکر داده بود، اما متاسفانه کسی توجه نکرده است.

فرماندار سرپل‌ذهاب با اشاره به اینکه تیم مشترک ساماندهی روز گذشته با حکم دادستانی به محل ورود کرده بود تا برق و آب منطقه مورد نظر را قطع کند، گفت: با اعمال حکم دادستانی، برخی افراد حاضر در آن منطقه شروع به اعتراض کردند، این توضیح را هم باید اضافه کنم که خانوار‌هایی که در این منطقه سکونت دارند بومی شهر نیستند و باید به شهر‌ها و روستا‌های خود بازگردند.

وی افزود: جمعا ۱۵ خانوار در این مکان سکونت دارند که ۶ خانوار آن‌ها از روستا به شهر آمده، هشت خانوار آن‌ها راننده جرثقیل هستند و بومی نیستند و یک خانوار دیگر نیز به جمع‌آوری ضایعات مشغول است و هیچ یک حاضر به تخلیه سکونتگاه‌هایشان موقتشان نیستند.

جمالی‌نیا با اشاره به اینکه حواشی ایجاد شده در روز گذشته خوشبختانه پایان یافته است، گفت: پس از گفتگو با مردم ساکن در منطقه، این افراد یک مهلت ۱۰ روز خواستند تا سکونتگاه موقت خود را ترک کنند.

فرماندار سرپل‌ذهاب از ارائه خدمات رایگان دستگاه‌های اجرایی برای انتقال سکونتگاه‌های موقت خود به کنار منازل تکمیل نشده خبر داد و گفت: این مساله را هم باید یادآوری کنم که دستگاه‌های اجرایی مخالف زندگی خانوار‌هایی که سکونتگاه دائم آن‌ها هنوز تکمیل نشده و در کانکس‌ها زندگی می‌کنند، نیستند؛ بلکه مکان‌هایی را هم در نظر گرفته‌ایم تا مردم سکونتگاه موقت خود را به مناطق غیرعمومی انتقال دهند و یا به کنار منازل تکمیل نشده خود ببرند .

 

 

انتهای پیام/د

 خدمات رایگان برای انتقال به مناطق غیرعمومی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز منطقه‌ای در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ شرکت گاز گیلان اعلام کرد: به علت تعمیرات خطوطی از شبکه گاز و در راستای پایداری شبکه توزیع، جریان گاز بلوار خرمشهر، از ایستگاه انزلی تا کوی طالقانی امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ قطع خواهد شد.
براساس این اطلاعیه قطعی گاز این منطقه رشت از ساعت ۱۴ تا ۱۹ خواهد بود.
شرکت گاز گیلان از مشترکان این مناطق خواست تا در زمان قطعی گاز از دستکاری تجهیزات گازرسانی خودداری کنند.
این شرکت اعلام کرد پس از اتمام تعمیرات جریان گاز توسط مأموران و امدادگران اداره گاز وصل می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • قطعی گاز منطقه‌ای در رشت
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان