Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز، از پذیرش بدون آزمون بیش از ۴۰ دانشجوی مقطع دکتری برای سال تحصیلی 99-98 از طریق آئین نامه استعدادهای درخشان و جایزه شهید احدی بر اساس سوابق تحصیلی و مصاحبه علمی خبر داد.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حمید احمدی با اشاره به نحوه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان و جایزه شهید احدی در مقطع دکتری اظهار کرد: امسال ۱۷۷ پرونده توسط گروه حمایت از استعدادهای درخشان وصول شد که از این تعداد، ۱۴۱ پرونده شرایط پایه تصریح شده در شیوه نامه پذیرش را احراز کرده و جهت تخصیص امتیازات سوابق آموزشی و پژوهشی به دانشکده های مربوطه ارسال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی اضافه کرد: پس از بررسی سوابق توسط دانشکده‌ها و با توجه به کسب امتیاز لازم از مجموع امتیازات سوابق آموزشی و پژوهشی از ۶۲ متقاضی که موفق به کسب حد نصاب برای شرکت در مصاحبه علمی شدند، دعوت به عمل آمد که نهایتاً ۴۳ نفر موفق به اخذ پذیرش شدند. 
وی گفت: بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع دکتری، مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه تبریز می‌توانست معادل با ۲۰ درصد ظرفیت پذیرش روزانه از طریق کنکور سراسری را به صورت مازاد بر ظرفیت و از طریق سهمیه استعدادهای درخشان، با بررسی سوابق تحصیلی و انجام مصاحبه علمی پذیرش کند. 
احمدی اضافه کرد: پذیرش دانشجو در تمامی رشته‌ها و  گرایش‌های مقطع دکتری دانشگاه تبریز که در سال تحصیلی 98-99 دارای سهمیه پذیرش روزانه از طریق کنکور سراسری هستند، از بین دانشجویان و فارغ‌التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی ارشد، با لحاظ کرن شرایط مندرج در شیوه نامه پذیرش، انجام شده است. 
وی بیان کرد: سال گذشته ۲۴۳ نفر از طریق سهمیه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان و جایزه شهید احدی در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه تبریز پذیرش شدندکه این تعداد امسال به ۴۲۱ نفر افزایش یافته است.     دانشگاه تبریز در حال حاضر با داشتن بیش از ۲۱ دانشکده، چندین پژوهشکده و گروه پژوهشی، قطب علمی، ۸۰۰ نفر عضو هیات علمی، بیش از ۲۴ هزار  نفر دانشجو و ۴۵۷ هزار متر مربع فضای آموزشی، کمک آموزشی و پژوهشی و نیز به جهت همجواری با دانشگاه‌های بزرگ کشورهای منطقه، به عنوان بزرگ‌ترین مرکز علمی غرب و شمال غرب کشور، عهده‌دار بخش بزرگی از مسئولیت تولید علم و فناوری و رقابت در عرصه‌های بین‌المللی است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان شرقی دانشجو علم و فناوری علوم تحقیقات و فناوری مقطع کارشناسی ارشد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در این دانشگاه خبر داد.

شهنام عسکرپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است و این موضوع در نامه‌ دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

وی افزود: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان