Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دادگستری، گفت: مسئولان ارشد کشور در قوا یا نهادهای مختلف شاید در موارد متعددی باهم اختلاف‌سلیقه و نظر داشته باشند اما در عمل همگان نسبت به مسائل و اساس انقلاب و نظام باهم اتحاد و وفاق نظر دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سید علیرضا آوایی، عصر امروز (31 تیر) در نشست مدیریت شورای بحران و بازسازی مناطق سیل‌زده این استان، اظهار کرد: در ابتدای سال جاری، استان‌های زیادی هم‌زمان درگیر سیلاب بودند و سیل به زیرساخت‌های این استان‌ها در کشور خسارات زیادی وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: سیلی که در کشور اتفاق افتاد و استان‌های زیادی در کشور درگیر آن شدند، هر کشوری دیگری بود مستأصل می‌شد اما حادثه سیل در کشور، به‌گونه‌ای مدیریت شد که به نسبت حادثه، تلفانی کمی داشتیم و همه مردم و مسئولان در کنار هم بودند و با سرعت و باوجود همه مشکلات مملکت، خسارات ترمیم شد.

وزیر دادگستری، بابیان اینکه در جریان وقوع سیل در کشور کارهای بزرگی انجام شد و باید شکر این نعمت را به‌جای آوریم، یادآور شد: حادثه سیل اتفاق افتاده است و به دنبال آن نیز، مردم هم توقعاتی دارند و باید با همکاری همه دستگاه‌ها، با بالاترین ظرفیت به دنبال رفع آن‌ها باشیم، بنده هم اقدامات و نیازها را در دولت مطرح می‌کنم و پیگیری‌های مستمری هم خواهم داشت.

آوایی، با تأکید بر اینکه نهادها و دستگاه‌هایی که در استان هستند از طریق وزارتخانه‌های متبوع پیگیر امورات مرتبط باسیل در استان باشند، ابراز کرد: وجود همدلی، وحدت و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی در سیل اخیر، سبب دلگرمی و حل مشکلات مردم استان ایلام شد بنابراین باید قدردان مدیران تلاشگر باشیم.

وی، بیان کرد: در این حادثه ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، هلال‌احمر و سایر نهادها، همدوش و همراه با دولت پای‌کار آمدند و هر نهاد و ارگانی گوشه‌ای از کار را تقبل کرد و درزمانی که کشور در جمیع جهات مورد تحریم جهانی، فشار اقتصادی و شرایط خاص بود اما موضوع سیلاب و خرابی‌های حاصله از آن مدیریت شد.

 وزیر دادگستری، گفت: مدیریت سیل و همراهی همه نهادها با دولت باعث حیرت و تعجب جامعه جهانی شد چراکه در آن ایام بخش عمده‌ای از کشور به‌طور هم‌زمان درگیر سیل و خرابی‌های آن بود اما با اتحاد و همدلی همه اوضاع سامان‌دهی شد و این روند تا زمان اتمام بازسازی‌ها همچنان ادامه دارد.

آوایی، در بخش دیگری از سخنان خود، یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی بااین‌همه خونی که به‌پای آن ریخته شد، امروز در اوج عظمت، عزت و اقتدار قرار دارد، ما در این نظام به‌عنوان مسئول انتخاب‌شده‌ایم، نظام حیثیت خود را در اختیار ما قرار داده است، برخی مواقع در رابطه با فسادهای برخی مدیران، اخباری می‌شنویم و این در شأن نظام، شهدا، ایثارگران و خون‌هایی که ریخته شده نیست.

وی، گفت: این پست‌های ما می‌تواند هم سند بهشت و هم سند جهنم ما مسئولان باشد، ثواب‌های بسیاری در این خدمت‌ها وجود دارد و از طرف دیگر هم وسوسه‌ها و لغزش‌های بسیاری هم در این راه وجود دارد، باید جایگاه خود را بشناسیم و بدانیم که چه افرادی به ما مسئولیت داده‌اند.

 وزیر دادگستری، افزود: بیشتر ذهنیت‌هایی که ما از قوای مختلف کشور داریم، اشتباه است، بنده هفته‌ای دو بار در دولت هستم، در جلسات قوه قضاییه حضور دارم و در مجلس هم حضور داریم و این ذهنیت‌ها اشتباه است و مسئولین کشور همه دغدغه‌های یکسانی دارند و همه کشور و نظام و رهبر را دوست دارند.

آوایی، بابیان اینکه تفاوت سلیقه‌ها و دیدگاه‌های کاری گوناگون بین قوا و مسئولان دلیلی بر اختلاف آن‌ها در مبانی نظام و انقلاب نیست و این تفرق دیدگاه‌ها امری طبیعی است، گفت: مسئولان ارشد کشور در قوا یا نهادهای مختلف شاید در موارد متعددی باهم اختلاف‌سلیقه و نظر داشته باشند اما در عمل همگان نسبت به مسائل و اساس انقلاب و نظام باهم اتحاد و وفاق نظر دارند.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: اگر جایی قوه قضاییه تشخیص دهد با فیلتر کردن می‌تواند خدمات بیشتر و بهتری به مردم انجام می‌دهد، ممکن است دولت نظری متفاوت از این داشته باشد اما هدف همه ما مسئولان یکی است.

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله اعرافی بیرجند اعرافی بوشهر خراسان جنوبي اردبیل شیراز نماز جمعه مشهد خسارت سیل وحدت دغدغه مسئولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم

الحاج ملا محمد حنیف حمزه رئیس عمومی اجرائی برشنا با حافظ محمد امین عمری والی غزنی دیدار و روی پروژه های توسعوی برق رسانی در آن ولایت بحث و تبادل نظر نمودند.

دفتر مطبوعاتی برشنا بانشر این خبر نگاشته است:‌ در این دیدار والی غزنی در رابطه به مشکلات برق رسانی در آن ولایت صحبت نموده پیشنهاداتی را برای فراهم نمودن خدمات برق رسانی برای باشندگان آن ولایت به رئیس عمومی برشنا ارایه نمود.

الحاج ملا محمد حنیف حمزه ضمن استماع مشکلات و پیشنهادات برای خدمات برق رسانی از سوی والی این ولایت گفت که ما در تمامی ولایت‌ها متعهد به فراهم سازی برق منظم به مشترکین هستیم.

در این دیدار رئیس برشنا جهت حل مشکلات و بهبود روند خدمات رسانی برق هدایاتی را به بخش‌های مربوط ارایه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم