Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در راستای کاهش جمعیت کیفری زندانها، گل محمدی دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر، قضات اجرای احکام و ناظر زندان دادسرای ایرانشهر از زندان شهرستان ایرانشهر بازدید کردند. تاریخ انتشار: 09:36 - 01 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۵۴۵۴

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، گلمحمدی دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر، قضات اجرای احکام و ناظر زندان دادسرای ایرانشهر از زندان شهرستان ایرانشهر بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه شورای طبقه بندی که در محل زندان برگزار شد، در خصوص پرونده ۲۴۸ نفر از محکومین شهرستان تصمیم مقتضی انجام پذیرفت.

در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان ها و با هدف حمایت معنوی از خانواده زندانیان، کاهش آسیب های اجتماعی، رویکرد اصلاح و تشویق محکومین به جهت بازگشت بهتر و مؤثرتر به جامعه با استفاده حداکثری از ظرفیت های پیش بینی شده در قوانین موضوعه تصمیماتی اتخاذ شد.

همچنین نسبت به اعطای مرخصی، موافقت با اشتغال و قبول پیشنهاد آزادی مشروط و انتقال زندانیان تصمیمات لازم اتخاذ و آخرین وضعیت متهمین تحت قرار تأمین کیفری نیز بررسی شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان ایرانشهر کاهش جمعیت کیفری زندانیان تحت قرار آزادی مشروط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند

تعدادی از زندانیان در یکی از زندان‌های ونزوئلا، پس از یکسال و نیم تلاش برای حفر تونل از زندان به بیرون، در نهایت از ایستگاه پلیس سردرآوردند.

دریافت 323 KB

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال