Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فریده شجاعی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، همه مرد هستند و تنها یکی از آنها زن است. نمی‌توانیم از مردان انتظار داشته باشیم که از حقوق زنان دفاع کنند.

وی افزود: شاید مدیران باشگاه‌ها عنوان کنند که از فوتبال زنان حمایت می‌کنیم اما از نظر فیزیکی بهتر این است که تعداد زنان در مجمع بیشتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک یا ۲ زن در مجمع ۷۵ نفره فدراسیون صورت خوشی ندارد. باید راهکاری برای احقاق حقوق زنان در فوتبال پیدا کرد.

نایب رییس اسبق فدراسیون فوتبال بیان کرد: برای آنکه تعداد زنان در مجمع انتخاباتی افزایش یابد باید سیاست‌گذاری‌هایی انجام شود. گرچه حق رای نمی‌تواند چندان در فوتبال زنان سرنوشت‌ساز باشد چون فوتبال در تمام دنیا یک ورزش مردانه است. درست است که دوست داریم زنان را به اندازه مردان ببینند اما هیچ جای دنیا این اتفاق نمی‌افتد.

وی عنوان کرد: جام جهانی مردان و زنان را مقایسه کنید. این رشته از ابتدا مردانه بوده و مسئولان آن مرد هستند. به نظرم اگر هم زنی حق رای داشته باشد، چیزی را عوض نمی‌کند و باز هم رای را به مردان می‌دهند.

شجاعی یادآور شد: ساختار فدراسیون فوتبال از بنیان خراب است و باید درست شود. اینکه زنان بتوانند در مجمع حق رای داشته باشند تنها با تغییر اساسنامه صورت می‌پذیرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای

تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در مرحله اول کاپ جهانی شانگهای با شکست مقابل حریفان خود از صعود بازماندند.

به گزارش ایسنا، مسابقات مرحله مقدماتی مرحله اول کاپ جهانی شانگهای چین در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران ایران به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان نیز با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی هر چند در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید اما در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا