Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد کاظم آب پیکر» روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: این منابع مالی  در قالب پرداخت تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریالی با کارمزد چهار درصد برای بازسازی ۲۰۰ واحد مسکونی روستایی تخریب شده بر اثر سیلاب تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: علاوه بر پرداخت تسهیلات، ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و ۱۶۰ کیسه سیمان هدیه رهبری نیز برای بازسازی واحدهای روستایی تخریب شده تعلق می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خمین ادامه داد:  ۷۰ واحد مسکونی روستایی خمین اکنون در مرحله انعقاد قرارداد با بانک هستند و  ۱۴۵ واحد با کسب پروانه ساخت به بانک معرفی شده، ۱۰ واحد مسکونی  در مرحله فنداسیون و پنج واحد نیز در شرایط اسکت بندی است .

آب پیکر ادامه داد: ۳۸۲ واحد مسکونی روستایی خشتی و گلی در روستاهای بخش مرکزی و مجاور الیگودرز بر اثر سیلاب بهاره تخریب شده بود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خمین گفت: اگر چه سه هزار و۳۴۰ واحد مسکونی روستایی این شهرستان در۴۰ سال حیات نظام اسلامی بهسازی و مقاوم سازی شده است اما واحدهایی هستند که نیازمند بازسازی و نوسازی است.

آب پیکر عنوان کرد: ۱۱ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی روستایی در خمین وجود دارد.

وی اضافه کرد: ۹ هزار و ۹۵۰ واحد مسکونی این شهرستان باید تا افق سال ۱۴۰۰مقام سازی شود.

شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای ۱۰۵ هزار نفر جمعیت است که ۴۲ هزار نفر ساکن روستاها هستند.

/۶۰۱۳/۷۲۷۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خسارت سیل خمین اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حسن عباسی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین امسال احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیران سلامت در این شهرستان گفت: ۳۰ میلیارد از طرف خیران سلامت برای تکمیل پروژه بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه‌اندازی خدمات شیمی درمانی هلال احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و پنج درصد هم از طرف هلال احمر تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولیت های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تمکیل این پروژه‌ها، سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب