Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@22:54:32 GMT

بازگشت دلار به کانال ۱۲ هزاری

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۶۳۹۴

بازگشت دلار به کانال ۱۲ هزاری

خبرگزاری تسنیم: قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۱هزار و ۶۵۴ تومان تعیین شد.

قیمت خرید دلار در بانک‌ها امروز ۹۸/۰۵/۰۱

به گزارش تسنیم، بعد از شتاب ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارز‌های خانگی، بانک مرکزی از بانک‌ها خواست نسبت به خرید ارز‌های مردمی فعال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین‌اساس شعب ارزی بانک‌ها هر روز بعد از دریافت نرخ از بانک مرکزی، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام می‌کنند. دستور بانک مرکزی به بانک‌ها بعد از آن صادر شد که صرافی‌ها از خرید ارز‌های مردمی خودداری و میدان را به دلال‌ها واگذار کرده بودند.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۶۵۴ تومان و یک ریال، قیمت یورو را ۱۳ هزار و ۴۷ تومان و ۲ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار و ۵۲۲ تومان برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

قیمت دلار نسبت به روز‌های کاری قبل کاهش چشم‌گیری داشته و وارد کانال ۱۱ هزارتومانی شده است، در عین حال قیمت‌ها نسبت به روز گذشته افزایش داشته است.

** توجه داشته باشید که قیمت‌های درج‌شده در این خبر برای دلار، یورو و پوند، قیمت خرید بانک از مردم است نه فروش!

قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار تومان و قیمت یورو ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شده است.

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی امروز ۹۸/۰۵/۰۱| بازگشت دلار به کانال ۱۲ هزاری صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۱۰۰ تومان افزایش نسبت به دیروز ۱۲ هزار تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها بدون تغییر نسبت به دیروز، ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان است.

به گزارش تسنیم، ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

قیمت روز ارز‌های دولتی/قیمت ۳۰ ارز کاهشی شد


بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۳۰ ارز مانند یورو و پوند کاهش و قیمت ۶ واحد پولی دیگر افزایش و نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

به گزارش تسنیم، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «سه شنبه یکم مردادماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس با ۱۹۴ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۲ هزار و ۳۲۸ ریال و هر یورو نیز با ۱۰۳ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۴۷ هزار و ۱۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۶۷۴ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۵۵ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۶۹ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۹۸ ریال، روپیه هند ۶۰۹ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۲۲ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۴۰ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۸۷۱ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۷۷ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۹۸۹ ریال قیمت خورد.

بیشتر بخوانید

قیمت آنلاین دلار و یورو در بازار تهران

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۸ هزار و ۲۸۰ ریال، راند آفریقای جنوبی سه هزار و ۲۲ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۳۹۸ ریال، روبل روسیه ۶۶۷ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۱۶ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۵۰۶ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۱۴ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۶۵۰ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۸۷ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۸۵۹ ریال تعیین شد.

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۰۲ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۵ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۱۰۳ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۵ هزار و ۸۳۹ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۹۹ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۶۳۲ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۸۹۰ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۶۰۰ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۳ هزار و ۷ ریال، افغانی افغانستان ۵۱۹ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۷۹۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۸۱ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت دلار قیمت یورو صرافی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات

نرخ ارز در صرافی ملی و نرخ رسمی ۴۶ ارز توسط بانک مرکزی اعلام شد که بعضی با نوسان همراه بود و بعضی ثبات قیمت را تجربه کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت هر دلار آمریکا امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳_ در مرکز مبادله ایران قیمت هر دلار آمریکا به ۴۳۸,۹۶۲ ریال رسید، همچنین قیمت هر یورو ۴۶۷,۳۶۹ ریال و قیمت هر درهم ۱۱۹,۵۲۷ ریال است.

بر اساس اعلام بانک مرکزی، آخرین نرخ انواع ارز به شرح زیر است:

نرخ ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

USD دلار آمریکا ۴۳۸,۹۶۲
GBP پوند انگلیس ۵۲,۲۰۸
CHF فرانک سویس ۴۶,۰۶۷
SEK کرون سوئد ۳,۸۷۸
NOK کرون نروژ ۳,۸۴۰
DKK کرون دانمارک ۶,۰۲۱
INR روپیه هند ۵۰۵
AED درهم امارات متحده عربی ۱۱,۴۳۷
KWD دینار کویت ۱۳۶,۳۴۳
PKR۱۰۰ یکصد روپیه پاکستان ۱۵,۰۷۹
JPY۱۰۰ یکصد ین ژاپن ۲۷,۱۲۸
HKD دلار هنگ‌کنگ ۵,۳۶۰
OMR ریال عمان ۱۰۹,۰۹۵
CAD دلار کانادا ۳۰,۷۰۸
NZD دلار نیوزلند ۲۴,۹۱۷
ZAR راند آفریقای جنوبی ۲,۱۹۶
TRY لیر ترکیه ۱,۲۹۰
RUB روبل روسیه ۴۵۶
QAR ریال قطر ۱۱,۵۳۹
IQD۱۰۰ یکصد دینار عراق ۳,۲۱۱
SYP لیر سوریه ۰۴
AUD دلار استرالیا ۲۷,۲۰۴
SAR ریال سعودی ۱۱,۲۰۱
BHD دینار بحرین ۱۱۱,۷۰۳
SGD دلار سنگاپور ۳۰,۸۴۲
BDT۱۰۰ یکصد تاکای بنگلادش ۳۸,۲۹۱
LKR۱۰ ده روپیه سریلانکا

۱,۴۰۱

MMK کیات میانمار (برمه) ۲۱
NPR۱۰۰ یکصد روپیه نپال ۳۱,۵۰۱
AMD۱۰۰ یکصد درام ارمنستان

۱۰,۷۶۹

LYD دینار لیبی ۸,۶۰۹
CNY یوان چین ۵,۷۹۸
THB۱۰۰ یکصد بات تایلند ۱۱۳,۶۴۳
MYR رینگیت مالزی ۸,۷۸۸
KRW۱۰۰۰ یک هزار وون کره جنوبی

۳۰,۵۵۲

JOD دینار اردن ۵۹,۲۳۹
EUR یورو ۴۶۷,۳۶۹
KZT۱۰۰ یکصد تنگه قزاقستان ۹,۴۶۴
GEL لاری گرجستان ۱۵,۶۵۵
IDR۱۰۰۰ یک هزار روپیه اندونزی ۲,۶۰۲
AFN افغانی افغانستان ۵۸۳
BYN روبل جدید بلاروس ۱۲,۸۴۴
AZN منات آذربایجان ۲۴,۶۹۱
PHP۱۰۰ یکصد پزوی فیلیپین ۷۳,۰۶۱
TJS سومونی تاجیکستان ۳,۸۴۸
TMT منات جدید ترکمنستان ۱۲,۰۲۱
کد خبر 746275

دیگر خبرها

  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان | خریداری در بازار نیست
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان/ خریداری در بازار نیست
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات